فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل روزانه طلا، چهارشنبه ۱۸ فروردین

طلا (XAU / USD) در روز چهارشنبه در حالت دفاعی قرار دارد و روندی کم نوسان را همزمان با رشد نرخ بازدهی اوراق خزانه ‌داری پس از سه روز ریزش تجربه می ‌کند. دلار آمریکا در کف قیمتی چند روزه قرار دارد، زیرا سرمایه گذاران بعد از تصمیم فدرال رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره در سال جاری به فکر می افتند. صورتجلسه های FOMC احتمالاً جهت تازه ای را برای طلا ارائه می دهد.

با نزدیک شدن به آخر فصل و اعلام نتایج مالی شرکت ‌ها در آمریکا، بازارها محتاط شدند و سهام ایالات متحده را از بالاترین سطح های خود عقب نشینی کردند. عقب نشینی در شاخص های وال استریت روز سه شنبه پشتیبانی از طلا را ارائه داد.

طلا

اندیکاتور TCI نشان می دهد که طلا نتوانسته است بالاتر از سد ۱۷۴۰ دلار که محل تلاقی فیبوناچی ۳۸.۲٪ روزانه و اندیکاتور میانگین متحرک ۵ ساعته است، حفظ شود.

بنابراین، فروشنده ها برای آزمایش یک خوشه متراکم از سطح حمایت سالم در حدود ۱۷۳۶ دلار آماده می شوند، جایی که در هفته گذشته، فیبوناچی ۶۱.۸٪ روزانه و اندیکاتور میانگین متحرک ۲۰۰ در تایم فریم چهار ساعته همزمان بودند و با هم برخورد داشتند.

حمایت مهم با قیمت ۱۷۲۷ دلار می تواند خط مشی خریداران XAU باشد. این سطح تقاطع فیبوناچی ۶۱.۸٪ ماهیانه، کف قیمتی روز قبل و اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ در تایم فریم چهار ساعته است.

مقاومت مهم در فیبوناچی ۲۳.۶٪ روزانه در ۱۷۴۲ دلار است. بالاترین قیمت روز گذشته با قیمت ۱۷۴۵ دلار، تعهدات خریداران را به چالش می کشد.

اگر سرعت خرید بالا رود، می توان محدوده پیوت R1 هفتگی را با قیمت ۱،۷۴۹ دلار آزمایش کرد. بعلاوه، آخرین مقاومت قوی پیوت R1 ماهیانه با قیمت ۱،۷۵۳ دلار می تواند باشد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا