ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل نمودار قیمت BNB ،XRP ،ADA ،DOT پنج شنبه ۱۹ فروردین

بایننس کوین (BNB) در یک روند صعودی قوی قرار دارد. فروشنده ها امروز تلاش کردند تا قیمت خود را به زیر سطح شکست  ۳۴۸.۶۹ دلار برگردانند اما سایه بلند روی کندل نشان می دهد که خریداران این افت را با قدرت خریداری کرده اند.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

افزایش میانگین متحرک و RSI در نزدیکی منطقه اشباع خرید نشان می دهد که خریداران کاملا فرمان می برند. اگر خریداران بتوانند ۳۴۸.۶۹ دلار را حمایت کنند، جفت ارز BNB / USDT می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که می تواند آن را به ۵۰۰ دلار و سپس ۵۳۰ دلار برساند.

از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر ۳۴۸.۶۹ دلار برسد، این نشان می دهد که سطح بالاتر ذخیره سود از سوی معامله گران است. اگر فروشنده ها به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱۴ دلار) برسند، حرکت صعودی ممکن است ضعیف شود.

XRP / USDT

شکست XRP در ۵ آوریل بالاتر از ۰.۶۵ دلار، الگوی معکوس سر و شانه ها را تکمیل کرد که هدف آن ۱.۱۱ دلار بود. این آلتکوین در ۶ آوریل هنگامی که به بالاترین قیمت روزانه ۱.۱۱ دلار رسید، این هدف را محقق کرد.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

به نظر می رسد معامله گرانی که تحلیل تکنیکال را دنبال می کنند، سودهای نزدیک به هدف را ذخیره کرده اند و امروز منجر به پولبک شدید می شود.

خریداران در تلاشند تا اصلاح را در نزدیکی ۵۰٪ سطح اصلاح فیبوناچی در ۰.۸۴ دلار ثابت کنند که از سایه بلند روی کندل نیز این امر دیده می شود. اگر خریداران بتوانند بازپرداخت را حفظ کنند، این امر نشانگر جمع شدن در سطوح پایین تر و چشم انداز شکست برای بالاتر از ۱.۱۱ دلار است.

از طرف دیگر، اگر جفت XRP / USDT به زیر ۰.۸۴ دلار برسد، اصلاح می تواند تا ۶۱.۸٪ سطح اصلاح فیبوناچی در ۰.۷۷ دلار تعمیق یابد. چنین اصلاح عمیقی ممکن است شروع مرحله بعدی روند صعودی را به تأخیر بیندازد.

ADA / USDT

کاردانو (ADA) در ۶ آوریل اقدام به حرکت صعودی کرد، اما سایه بلند روی کندل روزانه نشان دهنده عدم تقاضا در سطوح بالاتر است. فروشنده ها امروز از فرصت استفاده کرده و در تلاشند قیمت را به ۱.۰۳ دلار کاهش دهند.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

خریداران احتمالاً با قدرت از حمایت ۱.۰۳ دلار دفاع خواهند کرد. اگر قیمت از این سطح به شدت کاهش یابد، خریداران سعی می کنند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک برسانند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، جفت ADA / USDT می تواند برای چند روز دیگر در نوسان باقی بماند.

میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه (۱.۱۸ دلار) و RSI در نزدیکی نقطه میانی تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد.

اگر حمایت ۱.۰۳ دلاری شکسته شود، این نمای خنثی فاقد اعتبار خواهد بود. در چنین شرایطی، این جفت ارز می تواند مسیر خود را به سمت حمایت ۰.۸۰ دلار و سپس ۰.۷۰ دلار آغاز کند.

DOT / USDT

عدم موفقیت خریداران در بالا بردن قیمت به بالاترین سطح خود در ۱۴۶.۸۰ دلار در ۵ و ۶ آوریل می تواند ذخیره سود توسط معامله گران کوتاه مدت باشد. این ممکن است امروز پولکادوت (DOT) را به زیر سطح شکست ۴۲.۲۸ دلار برگردانده باشد.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

خریداران در حال حاضر در تلاشند تا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸ دلار) دفاع کنند. اگر آنها بتوانند یک بازگشت قوی از این حمایت را بدست آورند، رالی در سطوح پایین تر را نشان می دهد. پس از آن خریداران ممکن است یک بار دیگر تلاش کنند تا بالاترین رقم تاریخی را تغییر دهند. در صورت موفقیت، جفت ارز DOT / USDT می تواند تا ۵۳.۵۰ دلار افزایش یابد.

برعکس، یک بازگشت ضعیف نشان دهنده ضعف و فوریت بین معامله گران برای خرید پرقدرت و سریع است. این شانس را برای فروشنده ها فراهم می کند تا قیمت را به زیر میانگین متحرک برسانند. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز می تواند تا ۲۶.۵۰ دلار سقوط کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا