ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

بیت کوین به ۶۱،۸۰۰ دلار نزدیک می شود! مراقب این سطح کلیدی باشید

قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار در نزدیک به یک ماه گذشته در ۱۰ آوریل از ۶۱،۰۰۰ دلار فراتر رفته است. پس از شکست، با بازگشت خوش بینی به بازار، معامله گران شروع به بررسی سطوح جدیدی از مقاومت و حمایت می کنند.

در کوتاه مدت، علاوه بر بالاترین سطح تاریخی در حدود ۶۱،۸۰۰ دلار، سه سطح کلیدی برای بیت کوین وجود دارد: ۶۱،۱۸۸ دلار، ۵۸،۳۸۷ دلار و ۵۳،۰۰۰ دلار.

بیت-کوین
نقشه حرارتی سفارشات BTC_USDT (Binance). منبع: Material Indicators

تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای ۵۸،۳۸۷ دلار باقی بماند و تلاش کند تا بالاتر از ۶۱،۱۸۸ دلار باشد، احتمالاً رکورد جدیدی در آینده قابل پیش بینی است.

اگر بیت کوین به یک رکورد جدید برسد، معامله گران همچنین پیش بینی می کنند که بازار آلتکوین ها فعلاً اندکی عقب نشینی کند، حداقل تا زمانی که BTC پس از رسیدن به بالاترین سطح خود رکود جدیدی را ثبت کند.

۵۸،۰۰۰ دلار برای حمایت بیشتر ضروری است

با توجه به گفته های معامله گر مطرح با نام مستعار “Rekt capital”، نکته کلیدی بیت کوین برای دستیابی به رکورد جدید در روزهای آینده، تثبیت ۵۸،۰۰۰ دلار به عنوان منطقه حمایت است.

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، سطح ۵۸،۰۰۰ دلار یک منطقه مهم است زیرا قله اولیه BTC در رالی به سطح مقاومت ۶۰،۰۰۰ دلار در اواسط فوریه است.

بیت-کوین
نمودار قیمت روزانه BTC / USD (Coinbase). منبع: TradingView.com

در تحلیل تکنیکال، هنگامی که قیمت یک دارایی بالاتر از اوج قبلی تثبیت می شود، این یک نشان صعود قوی محسوب می شود.

رائول پال، مدیر عامل شرکت Global Macro Investor تأکید کرد که نگاه کلان به BTC همچنان مثبت است.

پال تأکید کرد که بیت کوین از محدوده سه ماهه خارج شد، این نشان می دهد که شتاب تکنیکال BTC شروع به رشد مجدد می کند.

تحلیل های درون زنجیره ای قوی تر از هر زمان دیگری است، با توجه به اینکه خروجی های زیاد ارز BTC نشانگر انباشت در میان سرمایه گذاران با دارایی زیاد است.

هنگام رالی بیت کوین، مراقب رکود آلتکوین ها باشید

در همین حال، معامله گران دیگر انتظار دارند که اگر بیت کوین بار دیگر وارد کشف قیمت شود، بازار آلتکوین ها نفس بکشد.

Kaleo، یک معامله گر معروف نام مستعار، گفت که این احتمال همیشه وجود دارد که افزایش حجم توسط BTC باعث شود آلتکوین ها به حد انتظار رشد نکنند.

در کوتاه مدت، بیت کوین در صورت ادامه حرکت خود از آلتکوین ها بهتر عمل خواهد کرد و تنها با تثبیت BTC حرکت به سمت آلتکوین ها تغییر می یابد زیرا پس از شکستن سقف های جدید محدوده جدیدی پیدا می کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا