ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ریپل در دادگاه پیروز و در آخر هفته پامپ شد!

در میان پامپ آخر هفته که چندین ارز رمزنگاری شده را بالا بردا است، به نظر می رسد ریپل (XRP) با رشد روزانه ۳۰٪ (برخلاف تمام شایعات مربوط به اعاده اعتبار مجدد در برخی از صرافی ها  و همینطور در حاشیه های پیروزی قانونی در دادگاه) پیشرو باشد.

جایی که بیت کوین و اتریوم در یک روز فقط به ترتیب ۲.۷ و ۳.۴ درصد افزایش داشتند، XRP پیش از عقب نشینی به ۱.۳۶ دلار صعود کرد و به ۱.۳۲ دلار رسید. این ارز دیجیتال در حال حاضر برپایه ۷ روزه ۱۱۱٪ و ۵۴۴٪ در سال است که خیره کننده می باشد. رشد اخیر همچنین XRP را به چهارمین ارز برتر در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است  و پشت BTC ، ETH و BNB قرار گرفته است.

این رالی در مقابل دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار انجام می شود که مدعی است ۱.۳ میلیارد دلار عرضه اولیه XRP “عرضه اوراق بهادار ثبت نشده” می باشد. این خبر باعث شد صرافی های متعددی این رمزارز را از لیست خود خارج کنند و XRP جایگاه خود را به عنوان سومین ارز بزرگ از نظر marketcap از دست بدهد. در آن زمان به نظر می رسید حتی از رده دهم لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر هم خارج شود.

اخبار بد برای XRP نیز با SEC متوقف نشد. در ماه مارس، مدیر عامل شرکت Ripple، برد گارلینگهاوس اعلام کرد که این شرکت روابط خود را با Moneygram کاهش خواهد داد. مشارکتی که اخیراً تبلیغ شده بود و سرمایه گذاران معمولاً از آن به عنوان اثبات ارز دیجیتال در مسیر تبدیل شدن به “استاندارد” برای پرداخت استفاده می کردند.

علیرغم سیل اخبار منفی، به نظر می رسد تمام خریداران نیاز به یک پرتوی کوچک امید برای بازگشت داشتند و آنها دقیقاً این را دریافت کرده اند. وکلای Ripple در نبرد حقوقی خود علیه SEC دو پیروزی کسب کرده اند، از جمله دسترسی به تاریخچه بحث داخلی SEC در مورد ارزهای رمزپایه و دادگاه توانایی افشای سوابق مالی دو نفر از تیم اجرایی ریپل، از جمله Garlinghouse را به SEC نداد.

به نظر می رسد مدیران Ripple از این اخبار خوشنود هستند و CTO دیوید شوارتز گفت که آمریکا برای تنظیم ارزهای رمزپایه “آمادگی” ندارد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا