ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه UNI ،LTC ،LINK ،XLM سه شنبه ۱۳ آوریل ۲۰۲۱

یونی سواپ (UNI) امروز به بالاترین سطح خود یعنی ۳۶.۸۰ دلار رسیده است. اگرچه میانگین های متحرک هنوز در حال افزایش نیستند، RSI نزدیک به محدوده اشباع خرید رسیده است که نشان دهنده یک حرکت سریع است.

یونی-سواپنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران بتوانند قیمت بالای ۳۵.۲۰ دلار را حفظ کنند، این امر تقاضای زیاد در سطوح بالاتر را نشان می دهد. جفت UNI / USDT می تواند تا ۴۳.۴۳ دلار حرکت کند و اگر این سطح نیز کاهش یابد، ممکن است حرکت صعودی به ۵۰ دلار برسد.

برخلاف این فرض، اگر خریداران نتوانند قیمت بالای ۳۵.۲۰ دلار را حفظ کنند، این نشان می دهد که معامله گران در سطوح بالاتر سود را ذخیره می کنند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۳۵.۲۰ دلار برسد، نوسان در جفت ارز می تواند ادامه یابد.

LTC / USDT

نوسانات لایت کوین (LTC) در ۸ و ۹ آوریل با گسترش به نفع خریداران همراه بود. خریداران در ۱۰ آوریل قیمت را به بالای ۲۴۶.۹۶ دلار رساندند و از آن زمان موفق شده اند قیمت بالاتر از آن را حفظ کنند.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

نمودار میانگین متحرک ۲۰ روزه صعودی (۲۱۸ دلار) و RSI بالاتر از ۶۳ نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت در برابر صعود است. اگر خریداران بتوانند قیمت خود را به بالاتر از ۲۶۲.۹۳ دلار برسانند، جفت ارز LTC / USDT می تواند به هدف بعدی خود در ۳۰۷.۴۲ دلار برسد.

اگر قیمت شکسته شود و به زیر ۲۴۶.۹۶ دلار برسد، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد. چنین اقدامی نشان می دهد معامله گران در سطوح بالاتر سود خود را ذخیره می کنند. حمایت مهم برای تماشای روند نزولی، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است.

با یک جهش شدید، مثبت باقی خواهد ماند و خریداران یک بار دیگر تلاش می کنند روند صعودی را از سر بگیرند. برعکس، شکست در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می تواند قیمت را به ۱۷۰ دلار کاهش دهد.

LINK/USDT

چین لینک (LINK) بین ۲۴ تا ۳۶.۹۳ دلار گیر کرده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰.۹۲ دلار) و RSI بالاتر از ۵۵ که به طور ناگهانی افزایش می یابد، نشان می دهد که خریداران دارای برتری کمی هستند. با این حال، عدم موفقیت خریداران در مقاومت بالای ۳۶.۹۳ دلار نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کم می شود.

لینکنمودار روزانه LINK / USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها در حال حاضر سعی می کنند قیمت را به زیر حمایت ۳۲ دلار برسانند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، احتمال شکست زیر میانگین متحرک افزایش می یابد. چنین حرکتی می تواند قیمت را به ۲۴ دلار کاهش دهد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عقب بماند، خریداران یک بار دیگر تلاش می کنند قیمت را بالاتر از ۳۶.۹۳ دلار برسانند. در صورت موفقیت، جفت LINK / USDT می تواند روند صعودی خود را از سر گرفته و به سمت ۴۰ دلار و سپس ۵۰ دلار حرکت کند.

XLM / USDT

خریداران در تلاشند روند صعودی را در استلار لومن (XLM) از سر بگیرند اما در سطح ۰.۶۰ دلار با مقاومت سختی روبرو هستند. خریداران در ۱۱ آوریل و امروز قیمت را به بالای مقاومت رساندند اما نتوانستند شکست را حفظ کنند.

استلارنمودار روزانه XLM / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران اجازه ندهند که قیمت به زیر ۰.۵۵ دلار برسد، تجمع در افت را نشان می دهد. میانگین متحرک نمایی متوسط ​​۲۰ روزه (۰.۴۷ دلار) و RSI در نزدیکی منطقه اشباع خرید نشان می دهد که خریداران کنترل دارند.

شکست و یا نزدیک شدن به بالای ۰.۶۰ دلار اولین نشانه غلبه خریداران بر فروشنده ها خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، جفت XLM / USDT می تواند روند صعودی را از سر گرفته و به ۰.۷۲ دلار و سپس ۰.۸۵ دلار برسد.

از طرف دیگر، اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر ۰.۵۵ دلار برسانند، جفت ارز می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا