ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

معاملات آتی بیت کوین پیش از لیست شدن کوین بیس رکورد زد!

معاملات آتی بیت کوین پیش از لیست شدن امروز کوین بیس در نزدک، به رکورد تازه ای دست پیدا کرده است.

داده های Glassode نشان می دهد که سود بیت کوین برای اولین بار از ۲۷ میلیارد دلار فراتر رفته است زیرا بیت کوین به رکورد تازه ای بالاتر از ۶۳،۰۰۰ دلار رسیده است. این نقطه عطف نشان می دهد که معامله گران ممکن است منتظر افزایش قیمت بیشتر باشند، اگرچه ممکن است برخی از آنها نیز در برابر نوسانات ورودی محتاطانه رفتار کنند.

بخش عمده مربوط به فعالیت تجاری بایننس است، جایی که ۵.۲ میلیارد دلار پوزیشن لانگ تقریبا ۲۰٪ از کل موقعیت های معوق موجود در صرافی را تشکیل می دهد. پس از آن Bybit با ۴.۶۶ میلیارد دلار، OKEX با ۳.۷۵ میلیارد دلار و پس از آن Huobi ،FTX و CME با تقریبا ۳ میلیارد دلار به ترتیب قرار دارند.

علیرغم رکورد تازه بهره باز، حجم معاملات آتی بیت کوین ظاهراً در طی یک ماه گذشته کاهش داشته است و از ۱۱۷ میلیارد دلار پانزدهم مارس به رقمی بین ۵۰ میلیارد تا ۷۵ میلیارد دلار در ماه آوریل رسیده است.

کاهش این میزان ممکن است نشان دهد که معامله گران با نزدیک شدن به تاریخ ورود Coinbase به طور فزاینده ای در مورد باز کردن موقعیت های جدید احتیاط می کنند و سهم قابل توجهی از بهره باز احتمالاً نمایانگر موقعیت هایی است که طی هفته ها و ماه های گذشته باز شده اند.

از ۷۵ میلیارد دلار معاملات آتی BTC که طی ۲۴ ساعت گذشته تغییر وضعیت داده اند، بایننس بیش از یک سوم حجم را با ۲۶.۹ میلیارد دلار تشکیل می دهد، پس از آن Huobi با ۱۴.۵ میلیارد دلار ، OKEx با ۱۲.۷ میلیارد دلار و Bybit با ۱۰.۶ میلیارد دلار قرار دارد.

در مقابل، بهره باز در  قراردادهای آپشن بیت کوین بعد از رکورد ۶ میلیارد دلار منقضی شده در پایان ماه مارس روند کاهشی داشته است. حجم قراردادهای آپشن در طول ماه آوریل افزایش یافته است که نشان می‌دهد تریدرها از پوزیشن های خود محافظت کرده‌اند.

بیت کوین تنها بازاری نیست که تریدرهای مشتقات درباره آن گمانه زنی می کنند. بهره باز در معاملات آتی اتریوم نیز با افزایش حجم معاملات به رکورد جدید ۸ میلیارد دلار رسیده است.

بازار آپشن های اتریوم نیز با افزایش علاقه به افزایش های ۳۰ روزه نزدیک به ۳.۲ میلیارد دلار افزایش فعالیت داشته اند. حجم آپشن های اتر یک شبه ۹۰٪ جهش کرد و از ۲۰۰ میلیون دلار به ۳۸۰ میلیون دلار رسید.

با این حال، به نظر می رسد بسیاری از معامله گران اتریوم دیدگاهی فراتر از لیست شدن کوین بیس در این هفته دارند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا