ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

نرخ هش بیت کوین به رکورد جدیدی رسید

ضرب المثل قدیمی “قیمت به دنبال نرخ هش است” ممکن است یکی از بزرگترین آزمایشات خود را در ۱۲ سال گذشته ببیند. با توجه به داده های Glassnode در روز جمعه، نرخ هش شبکه بیت کوین برای اولین بار در تاریخ خود، از نقطه عطف خود عبور کرده است.

در صورت افزایش یک روند صعودی بلند مدت، عبور از مرز قابل توجه به معنای دو برابر شدن نرخ هش در کمتر از ۹ ماه است.

نرخ هشنمودار نرخ هش ​​بیت کوین. منبع: Glassnode

برآورد توان محاسباتی اختصاص داده شده به شبکه توسط ماینرها، نرخ هش به طور سنتی به عنوان یک سیگنال اولیه برای قریب الوقوع بودن اجرای یک روند صعودی عمل می کند. پرایس اکشن ها، همانطور که منابع مختلف در طول سالها اشاره کرده اند، تمایل دارد که هفته ها تا ماه ها بعد از هر افزایش عمده ای رخ دهد.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، نرخ هش فقط یکی از مجموعه معیارهای زنجیره ای است که در سال جاری به شدت صعودی است.

آنتونی پومپلیانو، سرمایه گذار و کارشناس بیت کوین، در مورد رابطه آنها با قیمت اظهار داشت که سقف های جدید برای BTC / USD به طور مشابه با فعالیت قبلی در زنجیره پیش بینی شده است.

“پرمیوم کوین بیس” دیگر نکته ای است که این روزها خوش بینی بیشتری برای آینده این ارز به همراه دارد. این معیار در واقع به تفاوت قیمت بیت کوین در صرافی بزرگ کوین بیس در مقایسه با پلتفرم معاملاتی بایننس اشاره دارد.

همانطور که توسط منبع داده CryptoQuant ذکر شده است، هرچه “پرمیوم” بالاتر باشد، فشار خرید ضمنی بیشتر Coinbase شاهد است. در حال حاضر، این رقم در ۰.۳۳ قرار دارد و یک شبه به شدت جهش می کند.

بیت کویننمودار پرمیوم Coinbase در مقابل BTC / USD. منبع: CryptoQuant

Coinbase در اوایل این هفته با موفقیت در Nasdaq شروع به کار کرد و مشخصات و رمز ارزهای خود را به طور گسترده تری به مخاطبان عرضه کرد.

با این حال، خود بیت کوین هنوز تحولی را مشاهده نکرده است – قیمت آن از بالاترین میزان مشاهده شده قبل از انتشار Coinbase برای آزمایش حمایت ۶۰ هزار دلاری مکررا پس از آن، پایین می آید.

منطقه ای در حدود ۶۱،۲۰۰ دلار که برای حفظ حرکت صعودی بسیار مهم توصیف شده است، نتوانست منافع خریداران را تأمین کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا