ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین ریخت، ۱۰ میلیارد دلار لیکوئید شد!

بازار ارزهای دیجیتال امروز با تنش بسیاری همراه شده است. بیت کوین ریزش شدیدی داشته و در پی آن دیگر آلتکوین ها نیز در روند نزولی قرار گرفتند. در این بین حدود ۱۰ میلیارد دلار از سرمایه معامله گران در طی این سقوط بیت کوین به محدوده ۵۱ هزار دلار، لیکوئید شد.

طبق داده های دریافت شده از Bybt، طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار رمزنگاری رقمی معادل ۹،۶ میلیارد دلار لیکوئید شده است. میزان لیکوئید شده از دیروز ۲۷۴ درصد افزایش یافته است.

بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال، به سطوح قیمتی پایین تری نزدیک به ۵۱،۵۴۱ دلار در ساعت ۰۳:۳۶ صبح در صرافی Bitstamp سقوط کرد و طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ هزار دلار افت قیمت را تجربه کرد.

هرچند قیمت به سرعت تا سطح ۵۶،۰۰۰ دلار بازگشت داشت، اما ۸۹.۵ درصد از پوزیشن های لانگ (LONG) برابر با ۳.۷ میلیارد دلار در طی یک ساعت گذشته  لیکوئید شدند.

نمودار-بازار

صرافی بایننس، که از نظر حجم معاملات روزانه بزرگترین صرافی موجود در دنیای ارزهای دیجیتال است، خبر از لیکوئید شدن ۴.۷ میلیارد دلار از ۴۹ درصد پوزیشن های لانگ داد. رمزارزهای دیگر نیز افت قیمت شدیدتری نسبت به بیت کوین را تجربه کردند. ریپل و لایت کوین تقریباً ۲۰ درصد سقوط داشتند.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا