ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کارمزد معامله بیت کوین با سقوط بازار تا ۴۷ دلار افزایش می یابد

استخراج کنندگان بیت کوین در حال انجام تعداد زیادی معامله پردازش نشده هستند. توان محاسباتی در شبکه بیت کوین نیز به شدت سقوط کرده است.

نمودارهای قیمت امروز پس از آنکه بیت کوین ۱۵٪ یک شبه سقوط کرد و به زیر ۵۲،۱۴۴ دلار رسید، فقط اعداد قرمز و درصد شیب دار را نشان می دهد.

برای بسیاری، این روز خروج از بازار است که باعث ایجاد ترافیک در بلاکچین BTC شده است.

طبق داده های Johoe-Hoenicke، نزدیک به ۱۳۰،۰۰۰ تراکنش در انتظار تأیید در بلاکچین هستند و میانگین کارمزد معاملات BTC در حال حاضر در بالاترین سطح چهار ماهه یعنی ۴۶.۸۸ دلار است که بیش از ۲۰۰ درصد بیشتر از ۴ آوریل است که متوسط ​​هزینه معامله ۱۵.۵۶ دلار بود.

منتقد بلاکچین، دیوید جرارد، ازدحام بی سابقه امروز صاحبان BTC را که به سمت درب خروجی می دوند، نقد کرد.

داریوش سیت، از QCP Capital، با یکی از معامله گران Decrypt صحبت کرد و علت این سقوط را شایعه ای مبنی بر اینکه خزانه داری آمریکا در حال تعقیب موسسات مالی بزرگ برای پولشویی به وسیله ارز دیجیتال است، دانست. در صورت صحت این شایعه، معامله گران می توانند ارزهای دیجیتال خود را از ترس اینکه قیمت کمتر شود، بفروشند.

قطع برق در استان شین جیانگ چین که نقطه اتصال استخراج بیت کوین است، اوضاع را بدتر کرده است. ماینر عملیاتی کمتر فشار قیمتی را بر ​​کارمزد معامله وارد می کند و قیمت را بالا می برد.

هش ریت بیت کوین (شاخصی از قدرت محاسباتی موثر شبکه جهانی BTC)، از ۱۴۵ exahash در ۱۶ آوریل به ۱۰۵ exahash یک روز بعد کاهش یافت. حجم استخرهای استخراج بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته نیز سقوط کرده است.

در حالی که برخی از معامله گران برای فروش تلاش می کنند، دیگران بدون شک سقوط اخیر را فرصتی برای خرید BTC با قیمت های مناسب می دانند.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا