ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

۷۴۹،۹۹۹! تعداد سهامی که مدیر عامل کوین بیس در روز اول به فروش رساند!

کوین بیس، صرافی ارز دیجیتال که در ایالات متحده مستقر است، هفته گذشته در نزدک برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کرد. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل این صرافی، در روز اول عرضه سهام، نزدیک به ارزش ۲۹۲ میلیون دلار سهام را فروخت.

طبق آخرین پرونده تشکیل شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، مدیر عامل Coinbase در مجموع ۷۴۹،۹۹۹ سهم کوین را در سه مرحله و با قیمت های مختلف از ۳۸۱ دلار تا ۴۱۰ دلار فروخت. سهام این صرافی در ۱۴ آوریل شروع به کار کرد که سهم COIN از نزدک به قیمت مرجع ۲۵۰ دلار دریافت کرد.

قیمت پایانی سهام COIN در روز جمعه با بهای ۳۴۲ دلار بسته شد. سهام این صرافی دیجیتال در اولین روز تا بالاترین سطح قیمت ۴۲۰ دلار رسید و در همان روز اصلاحیه خود را با قیمت پایین تری در ۳۰۰ دلار تثبیت کرد.

طبق گزارش اخیر منتشر شده در بلومبرگ، شرکت مدیریت سرمایه Cathie Wood’s Ark روز چهارشنبه به ارزش ۲۴۹ میلیون دلار از سهام COIN را خریداری کرد. علاوه بر این، این شرکت در روز پنجشنبه با خرید ۳۴۱،۱۸۶ سهم به معادل تقریبی ۱۱۰ میلیون دلار، به سبد سهام COIN خود افزود.

Coindesk در تازه ترین خبر خود چنین عنوان کرد که فردریک ویلسون، مدیر شرکت کوین بیس و سرمایه گذار مطرح با فروش ۴.۷۰ میلیون سهم به ارزش ۱.۸۲ میلیارد دلار از پرتفوی خود کم کرد. همراه با آقای ویلسون،  مارک آندرسن و همکاران شرکت سرمایه گذاری یونین اسکوئر نیز بخشی از دارایی های خود را فروختند.

همزمان با حجم معاملات ۳۳۵ میلیارد دلاری در طی سه ماه اول سال ۲۰۲۱، کوین بیس ارقام مالی قدرمندی را گزارش کرده است.

منبع: financemagnates

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا