فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل روزانه طلا، سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

قیمت طلا (XAU / USD) در حال دنبال کردن روند نزولی از سقف قیمتی هفت هفته گذشته خود یعنی ۱۷۹۰ دلار است. نرخ بازدهی در خزانه داری آمریکا به عنوان محرک کلیدی برای بازگرداندن طلا غیر موثر عمل می کند که تأثیر دلار در حال ریزش را خنثی می کند. تلاش های رئیس جمهور آمریکا جو بایدن برای دستیابی به توافق در مورد پیشنهاد زیرساخت ۲.۲۵ تریلیون دلاری وی، امیدها را احیا کرد.

طلا

با توجه به اندیکاتور TCI، طلا با یک سطح حمایتی در محدوده کف قیمتی روز گذشته خود (۱،۷۶۶ دلار) مواجه است. این سطح در مجاورت باند میانی اندیکاتور بولینگر در تایم فریم چهار ساعته نیز واقع شده است.

حمایت مهم بعدی محدوده ۱،۷۶۱ دلار است. این سطح در مجاورت اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته و سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی در تایم فریم هفتگی قرار دارد. در صورت شکسته شدن این سطح حمایتی، قیمت تا حمایت بعدی در محدوده ۱،۷۵۴ دلار افت خواهد داشت. این سطح محل تلاقی پیوت R1 در تایم فریم یک ماهه با پیوت S2 در تایم فریم روزانه می‌ باشد.

اگر قیمت به بالای سطح مقاومتی ۱،۷۷۱ دلار در محدوده سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی در تایم فریم هفتگی برگردد، رشد قیمت تا مقاومت ۱،۷۷۷ دلار ممکن خواهد بود. این سطح محل تلاقی اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰ در تایم فریم چهار ساعته با سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی در تایم فریم روزانه است. آخرین سطح مقاومتی مهم ۱،۷۸۴ دلار است.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا