ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کاردانو برتر از پولکادات!

بر اساس اطلاعات وبسایت تحلیلی StakingRewards بلاکچین کاردانو با بیش از ۲۶.۴ میلیارد دلار ADA برای تامین امنیت شبکه آن، در صدر جدول قرار دارد. این مقدار ۷۳٪ از میزان کل ADA در گردش است. این سایت برآورد کرده است که سهام‌گذاران کاردانو سالانه حدود ۷.۲۲٪ پاداش دریافت می‌کنند.

پولکادات با ۲۲.۷ میلیارد دلار ارز DOT قفل شده در رتبه دوم قرار دارد. این میزان حدود ۶۴٪ از عرضه در گردش DOT است. سهام‌گذاران در شبکه پولکادات سالانه ۱۳٪ پاداش دریافت می‌کنند.

در مجموع کاردانو و پولکادات، ۷.۹٪ از ۶۲۰ میلیارد دلار دارایی قفل شده برای سهام‌گذاری در سرتاسر فضای ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند.

شبکه سولانا با پیشی گرفتن از اتریوم ۲.۰ به جایگاه سوم رسیده است. ارزش کل قفل شده در سهام‌گذاری این شبکه به ۹.۴ میلیارد دلار می‌رسد. SOL های استیک شده از عرضه در چرخش جدا می‌شوند، و به همین دلیل است حجم میزان سهام‌گذاری شده شبکه سولانا از ارزش بازار ۸ میلیارد دلاری آن بیشتر نشان داده می‌شود. سهام‌گذاران SOL سالانه ۱۱٪ سود دریافت می‌کنند.

نمودار

تزوس به جایگاه یازدهم سقوط کرده است. بر اساس آمار سایت Coingecko از لحاظ ارزش کلی بازار، ارز دیجیتال XTZ در جایگاه ۳۳ام قرار گرفته است. اتریوم ۲.۰ نیز در جایگاه چهارم است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا