ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مسابقه معامله CDT با جایزه ۱۰،۰۰۰ دلاری در صرافی بایننس!

در روز گذشته اطلاعیه ای بر روی سایت بایننس قرار گرفت که خبر از برگزاری مسابقه در این صرافی می دهد. طیق این اطلاعیه معامله گران می بایست از ساعت ۰:۰ بامداد (به وقت ساعت هماهنگ جهانی) تاریخ ۷ اردیبهشت تا ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر روز ۱۳ اردیبهشت بر روی توکن اعلام شده CDT ترید کنند تا پاداش تعیین شده به حساب آنها واریز شود.

اطلاعیه اول: پاداش انحصاری ۱۰،۰۰۰ دلاری CDT برای کاربران جدید

تمام کاربرانی که در طول مدت زمان رقابت، یک حساب کاربری جدید در بایننس ثبت کرده و معاملاتی با حجم ۵،۰۰۰ CDT یا حجم بیشتر (اعم از خرید و فروش) را با هر جفت ارز معاملاتی CDT انجام دهند، یک جایزه انحصاری ۱۰،۰۰۰ دلاری به صورت توکن های CDT دریافت می کنند.

اطلاعیه دوم: توکن CDT را ترید کنید، ۳۰،۰۰۰ دلار توکن CDT برنده شوید

۱۰ کاربر برتر از نظر حجم معاملات موثر (اعم از خرید و فروش) انجام شده با یکی از جفت ارزهای معاملاتی CDT، پاداشی به ارزش ۳۰،۰۰۰ دلار توکن CDT دریافت می کنند. جوایز بر اساس حجم کل معاملات هر کاربر متناسب با کل معاملات موثر تمام کاربران واجد شرایط در طول دوره رقابت تقسیم می شود.

محاسبه پاداش:

پاداش هر کاربر واجد شرایط = (کل حجم معاملات موثر هر کاربر / کل حجم معاملات موثر ۱۰ کاربر برتر) × ۳۰،۰۰۰ دلار توکنCDT

اطلاعیه سوم: با ترید توکنCDT شانس خود را برای برنده شدن ۵۰۰ دلار از این توکن امتحان کنید.

تمام کاربرانی که در طول دوره رقابت، کل حجم معاملات آنها (اعم از خرید و فروش)، در هر جفت ارز معاملاتی از توکن CDT، معادل ۴۶،۰۰۰ CDT یا بیشتر باشد واجد شرایط شرکت در این قرعه کشی خواهند بود. به ۲۰ برنده خوش شانس به طور تصادفی ۵۰۰ دلار توکن CDT پرداخت می شود.

شرایط و ضوابط شرکت در این چالش:

  • جفت ارزهای معاملاتی CDT/BTC و CDT/ETH
  • شرکت کنندگانی که برنده جوایز اطلاعیه دوم هستند واجد شرایط دریافت پاداش از اطلاعیه سوم نخواهند بود.
  • قوانین قرعه کشی برنده خوش شانس جایزه ۵۰۰ دلاری از ضوابط Binash Chain Hash Value پیروی می کنند.
  • جوایز ظرف ۲ هفته پس از پایان مسابقه توزیع می شوند. شما می توانید از طریق بخش Reward Center در حساب کاربری خود وارد سیستم شوید و از کوپن خود استفاده کنید.
  • مدت اعتبار کوپن نقدی ۱۴ روز پس از تاریخ توزیع تعیین شده خواهد بود.
  • بایننس از ضریب ۰.۰۳۱۴ به عنوان نرخ ارز CDT/USD برای توزیع جوایز استفاده می کند.
  • حجم معاملات حساب های کاربری فرعی با حجم معاملات استاندار حساب اصلی ترکیب می شود. هنگام شرکت در این چالش، هر حساب کاربری فرعی به عنوان یک حساب مستقل تلقی نخواهد شد.
  • حجم معاملات فعالیت های خرید و فروش یک حساب کاربری را شامل می شود، به استثنای معاملات شستشو، در تمام جفت های معاملاتی CDT.
  • بایننس حق رد صلاحیت معامله هایی که تحت عنوان معاملات شستشو یا حساب های غیرقانونی شناخته می شوند، به علاوه معاملاتی که ویژگی های معامله شخصی یا دستکاری در بازار را داشته باشند، برای خود محفوظ می دارد.
  • بایننس حق دارد هرگونه فعالیت یا قانون فعالیتی را به صلاحدید خود حذف یا اصلاح نماید.

هشدار: معامله ارزهای دیجیتال ریسک بالایی دارد. لطفا معاملات خود را با احتیاط انجام دهید. بایننس تمام تلاش خود را برای انتخاب ارزهای با کیفیت و معتبر انجام خواهد داد، اما مسئولیتی در قبال ضررهای معاملاتی شما ندارد.

منبع: binance

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا