ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بعد از رسیدن قیمت بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار، آلتکوین ها مجدد سقف شکستند

سرمایه گذاران ارز رمزنگاری شده در ۲۶ آوریل نفس راحتی کشیدند زیرا برگشت شدید قیمت بیت کوین (BTC) با بهبودی در بازار همراه بود و اکثر آلتکوین ها به رنگ سبز درآمدند. احتمالا ارزیابی صعودی تحلیلگران JPMorgan و اعلام PayPal مبنی بر تقاضای خرید ارزهای رمزپایه، به این شکست کمک کرده است.

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که پس از بازگشت به قیمت ۴۷،۰۰۰ دلار در عصر یکشنبه، بیت کوین در ساعات اولیه معاملات روز دوشنبه به بالای سطح حمایت ۵۰،۰۰۰ دلار بازگشت و تا اواسط روز بالاتر از ۵۳،۵۰۰ دلار صعود کرد در حالی که اتر (ETH) 2500 دلار را پس گرفت.

بیتکویننمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

عقب نشینی بازار هفته گذشته چندان مانع از کاهش روند رایج ارزهای رمزپایه نشد زیرا داستان هایی مانند پیش نویس NFL ،Trevor Lawrence با امضای یک قرارداد تأیید با پلتفرم ردیابی نمونه کارها رمزنگاری Blockfolio و هتل ها در نیجریه، اعلام کردند که قصد دارند بیت کوین را به عنوان پرداخت روزانه بپذیرند.

داده های Glassnode نشان می دهد که در هفته گذشته حجم انتقال بر روی شبکه و میانگین هزینه های معامله برای شبکه بیت کوین در اواخر هفته گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

بیتکوین

هزینه های معاملات میانگین در شبکه بیت کوین. منبع: Glassnode

تجزیه و تحلیل باندهای سنی Spent Output، که جزئیات مدت زمان نشستن BTC در کیف پول را نشان می دهد، نشان می دهد که دارنده های رمز جدیدتر به خاطر افت قیمت اخیر متزلزل شده اند در حالی که کیف پول هایی که بیش از ۱ ماه از نگهداری آنها گذشته است، شاهد کاهش فعالیت معاملات بوده اند.

این داده ها همچنین نشان می دهد کیف پول هایی که بیش از ۶ ماه نگه داشته شده اند، از زمان بازگشت بازار در ماه فوریه، افزایش چشمگیری در کارمزدها مشاهده نکرده اند.

صعود بیشتر را می توان هنگام مشاهده تجمع ماینرها یافت که طبق گفته Glassnode، در بالاترین سطح از اواسط سال ۲۰۱۸ است.

ماینرتغییر موقعیت خالص ماینر. منبع: Glassnode

به طور کلی، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این سرمایه گزاران جدید در بازار هستند که با اصلاح هفته گذشته متزلزل شدند.

مبارزات بیت کوین در هفته گذشته باعث شده تا آلتکوین ها قدم به جلو بگذارند و با رسیدن به بالاترین سقف جدید و حجم معاملات در صرافی های غیرمتمرکز در روند صعودی، سهم بازار را بدست آورد.

پلتفرم وام DeFi مبتنی بر اتریوم (COMP) با افزایش ۱۷ درصدی یک شبه به رکورد جدید ۶۷۱ دلار رسید در حالی که پلی گان (MATIC) با ۶۸٪ افزایش به بالاترین قیمت جدید در ۰.۵۷۶ دلار رسید.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

سروم (SRM) صرافی غیرمتمرکز مستقر در سولانا به لطف افزایش فعالیت در شبکه بلاک چین سولانا (SOL)، قیمت توکن بومی خود را در بالاترین قیمت در ۱۱.۴۷ دلار دید.

قیمت سولانا در هفته گذشته بیش از ۱۲۰٪ افزایش یافت و در ۲۵ آوریل با ادامه توسعه اکوسیستم و راه اندازی پروژه های جدید روی این رقیب لایه ۱ اتریوم، به بالاترین قیمت ۴۸.۴۶ دلار رسید.

ارزش کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر ۲.۰۰۴ تریلیون دلار است و میزان تسلط بیت کوین ۵۰.۳٪ است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا