ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین و اتریوم، شنبه ۱ می ۲۰۲۱

پس از روزها نوسان، بیت کوین و بسیاری از آلتکوین ها امروز بازگشت خوبی داشتند که نشانگر خرید در سطوح پایین تر است.

ریزش اخیر در قیمت بیت کوین (BTC) هیچگونه وحشت فروش سرمایه گذاران را منجر نشد و نشان می دهد که احساسات در بخش رمزنگاری همچنان صعودی است. پس از روند قوی اتر (ETH) در چند روز گذشته، بیت کوین امروز پس از آنکه سطح ۵۵،۰۰۰ دلار را بازیابی کرد، در این مرحله قرار گرفت. این نشان می دهد سرمایه گذاران همچنان در افت قیمت ها جمع می شوند و اقدام به خرید می کنند.

صندوق سرمایه گذاری Bitkraft Ventures با تمرکز بر بازی، با بیش از ۴۰۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت، برای سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده و پروژه های مرتبط با شرکت تحقیق رمزنگاری Delphi Digital ارتباط برقرار کرده است.

به نظر می رسد تقاضای نهادها در آسیا نیز در حال افزایش است. برای پاسخگویی به این تقاضا، Huobi Asset Management چهار صندوق ردیاب مربوط به ارزهای رمزنگاری شده را راه اندازی کرده است.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

برای ارائه داده ها و تجزیه و تحلیل دارایی های دیجیتال به مشتریان نهادی، Fidelity از راه اندازی شرلوک، محصولی مشابه Bloomberg’s Terminal، خبر داد که تحقیقات تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی را برای مدیران صندوق ارائه می دهد.

همراه با تازه واردان، سرمایه گذاران موجود نیز به دنبال افزودن به دارایی های رمزنگاری شده خود هستند. مایکل سایلور، مدیر عامل شرکت MicroStrategy، در بیانیه مطبوعاتی در تاریخ ۳۰ آوریل گفت که این شرکت همچنان که به دنبال ایجاد ارزش اضافی برای سهامداران است و به خرید و نگهداری بیت کوین اضافی ادامه خواهد داد.

BTC / USDT

پس از تردید در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵،۳۲۴ دلار) طی دو روز گذشته، بیت کوین امروز به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶،۸۹۷ دلار) افزایش یافته است. اگر خریداران قیمت را بالاتر از SMA 50 روزه ببرند، صعود به منطقه مقاومت ۶۱،۸۲۵.۸۴ دلار و ۶۴،۸۴۹.۲۷ دلار امکان پذیر است.

بیت-کویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک مسطح و شاخص مقاومت نسبی (RSI) بالای ۵۳ نشان می دهد فشار فروش کاهش یافته است. با این حال، خریداران ممکن است در سطح فعلی و دوباره در منطقه مقاومت بالایی با مقاومت سختی روبرو شوند.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و حمایت ۵۲،۵۰۰ دلاری را بشکند، این نشان می دهد که فروشنده ها در نزدیکی SMA 50 روزه به شدت اقدام به فروش می کنند. این می تواند منجر به بازآزمایی در سطح ۵۰،۴۶۰ دلار و سپس ۴۶،۹۸۵.۰۲ دلار شود.

حرکت بعدی روند به احتمال زیاد در یک شکست بالاتر از ۶۴،۸۴۹.۲۷ دلار یا یک اسلاید زیر ۴۶،۹۸۵.۰۲ دلار شروع می شود. تا آن زمان، نوسان احتمالاً ادامه خواهد یافت.

ETH / USDT

اتر در ۲۹ آوریل الگوی کندلی Doji را شکل داد و امروز یک الگوی کندل روزانه ساخته است که نشان دهنده تردید در نزدیکی خط مقاومت کانال صعودی است. با این حال، اگر خریداران عقب ننشینند، احتمالاً روند صعودی از سر گرفته خواهد شد.

اترنمودار روزانه ETH / USDT. منبع: TradingView

شکسته شدن کانال نشان می دهد که حرکت همچنان قوی است و می تواند منجر به افزایش شدید ۳۰۰۰ دلار شود. افزایش میانگین متحرک و RSI در نزدیکی منطقه اشباع خرید نشان دهنده برتری خریداران است.

با این وجود، اگر خریداران طی چند روز آینده نتوانند قیمت را به بالای کانال برسانند، جفت ارز ETH / USDT ممکن است شاهد ذخیره سود باشد. این می تواند قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۱۷ دلار) کاهش دهد. وقفه در زیر خط حمایت کانال نشانگر تغییر روند احتمالی است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا