ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

رشد ۵۰% دیگر برای دوج کوین

به نظر می رسد بازار کریپتوکارنسی از افزایش قیمت دوج کوین (DOGE) به اندازه ۰.۶۹ دلار در دو روز گذشته بسیار متعجب شده است.

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که در حالی که توجه جهان بر روی دوج کوین متمرکز شده بود، بیت کوین (BTC) با فشار فروش مواجه گشت که شب قبل از آن شروع شد و قیمت BTC را پایین تر از سطح حمایتی ۵۵،۰۰۰ دلاری در اواسط روز در روز سه شنبه کاهش داد.

بیتکویننمودار BTC / USDT 4 ساعته. منبع: TradingView

در حالی که BTC همچنان به فروش ۵۰،۰۰۰ دلار تا ۶۰،۰۰۰ دلار ادامه می دهد، یا آنچه که برخی از معامله گران به عنوان “منطقه گرگ و میش” را می بینند، قیمت اتر (ETH) دوباره به بالاترین سطح جدید در ۳،۵۱۹ دلار رسیده است، زیرا مدیران سازمانی در حال حاضر ۱۳.۹ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده اند.

بازارهای مالی جهانی در روز سه شنبه و بعد از اظهارات وزیر خزانه داری جانت یلن، وزیر خزانه داری، مبنی بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، دچار تنش شد.

به گفته بن لیلی، تحلیلگر و همکار کارشناس Jarvis Labs، نرخ های فدرال ایالات متحده تمایل به فشار سنجی برای بازارهای جهانی دارند، بنابراین وضعیت BTC به عنوان یک دارایی بزرگ، مطمئنا تحت تاثیر نظرات یلن قرار خواهد گرفت.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا