ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

نسخه سوم یونی سواپ ۵ می راه اندازی می شود

امروز، یونی سواپ قصد دارد نسخه ۳ پروتکل خود را منتشر کند. این صرافی وعده داده است تا کاربران کنترل بیشتری بر نقدینگی خود داشته باشند و ویژگی های بیشتری را برای معاملات پرریسک ارائه دهد.

 نسخه سوم یونی سواپ بر سه ویژگی جدید برای تأمین کنندگان نقدینگی تأکید دارد که عبارتند از استقرار سرمایه قابل تنظیم در کل منحنی های قیمت بازار به صورت نقدینگی متمرکز، هزینه های بازارساز طبقه بندی شده که افزایش بازده برای جفت های نوسانی را ارائه می دهد و دسترسی ارزانتر به اوراکل ها برای یکپارچگی هرچه بهتر داده ها.

Defi صنعت چند میلیارد دلاری است که جایگزین موسسات مالی سنتی مانند بانک ها و شرکت های کارگزاری، با کد خودکار (I.E.، قراردادهای هوشمند) از طریق یک شبکه بلاکچین ساخته شده است. از طریق Defi، می توانید وام بگیرید، سود خود را به دست آورید. اتریوم دارای ارزش بازار ۳۹۱ میلیارد دلاری است و بیش از ۷۷ میلیارد دلار در Crypto در پروتکل های Defi مبتنی بر اتریوم سرمایه گذاری می شود و نشان می دهد که این بخش بسیار اهمیت دارد.

یونی سواپ (Uniswap) محبوب ترین صرافی غیر متمرکز مبتنی بر اتریوم یا DEX است که به مردم اجازه می دهد تا توکن هایی را که از طریق شبکه اتریوم اجرا می شوند، مبادله کنند. Uniswap خود یک سازنده بازار خودکار (AMM) است، به این معنی که الگوریتم ها به قیمت دارایی به جای خرید و فروش سفارشات متکی است. کسانی که در پلتفرم با قفل کردن توکن های خود، نقدینگی را فراهم می کنند؛ دیگران می توانند توکن ها را قرض بگیرند و به ارائه دهندگان نقدینگی پرداخت کنند.

توکن های “ERC20” در صرافی عبارتند از آستیبل کوین هایی مانند Tether و USDC، همچنین توکن های حاکمیت مانند میکر و AAVE، که رای دادن به پروتکل های دیگر را تسهیل می کنند.

طبق گفته CoinMarketCap، در ۲۴ ساعت گذشته، یونی سواپ حجم معاملات تقریبا ۱.۹ میلیارد دلار را گزارش کرده است.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا