فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

آشنایی با اندیکاتور McGinley Dynamic

اندیکاتور McGinley Dynamic یکی از ابزارهای تحلیل تکنیکال است که وظیفه آن حل کردن مشکل ذاتی در تمام میانگین‌ های متحرک یعنی تکیه‌ آنها بر دوره‌ های زمانی ثابت است. اندیکاتور McGinley Dynamic بر اساس مقاله ای از R. McGuinley، Jr. مشابه یک میانگین متحرک است گرفته شده است.

اندیکاتور McGinley تغییرات سرعت در بازار را در نظر میی گیرد. در حالی که میانگین‌های متحرک تمایل دارند کمی با تاخیر از عملکرد اصلی قیمت عمل کنند و اطلاعات تاریخ گذشته ارائه دهند، McGinley Dynamic قیمت‌ها را با فاصله‌ ای کمتر دنبال می کند.

 

 

تحلیل گران می توانند از McGinley Dynamic به عنوان نسخه‌ ای بهتر از میانگین متحرک ساده و میانگین متحرک نمایی استفاده نمایند. اندیکاتور Dynamic McGinley در بازارهای نزولی سریع تر حرکت می کند زیرا عواقب آنها معمولا برای معامله‌ گران ویرانگر‌تر می باشد و در روندهای صعودی آهسته‌ تر حرکت می کند زیرا به بازار فرصت داده می شود تا پویایی لازم را توسعه دهد.

اندیکاتور Dynamic McGinley می‌تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از اینکه بازار به کدام سمت حرکت می‌کند داشته باشید؛ برخلاف میانگین متحرک ساده و نمایی که این گونه عمل نمی کنند. این اندیکاتور می‌تواند یک ابزار تکمیلی برای اسیلاتورها، اندیکاتورهای نوسانی و همین طور اندیکاتورهای حجمی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا