ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ویتالیک بوترین ۶.۷ میلیارد دلار شیبا را سوزاند!

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، تقریبا نیمی از کلون محبوب دوج کوین یعنی شیبا (SHIB) را سوزانده است.

در بیانیه ای که در ۱۶ ماه می منتشر شد، ویتالیک بوترین توضیح داد که چرا با تأکید بر سخاوت دارندگان توکن های dog تصمیم به سوزاندن ۶.۷ میلیارد دلار از توکن های SHIB گرفته است.

روند صعودی اخیر توکن های dog در ۱۲ ماه می به طور ناگهانی پایان یافت، پرا که ویتالیک بوترین تریلیون ها توکنی را که سازندگان Shiba به او هدیه داده بود، از بین برد و درآمد آن را به خیریه اهدا کرد.

بنیانگذار اتریوم گفت که او تصمیم گرفت ۹۰٪ باقیمانده توکن های Shiba را در کیف پول خود بسوزاند و ۱۰٪ باقیمانده را به اهداف خیرخواهانه اختصاص دهد. وی افزود که موسسات خیریه با ارزش های مشابه CryptoRelief (سازمان هندی متمرکز بر حمایت از آسیب دیدگان کرونا از طریق کمک های مالی) به عنوان دریافت کنندگان اصلی در نظر گرفته می شوند.

بوترین خاطرنشان کرد که نگه داشتن کوین های سپرده شده به وی به دلایل امنیتی ممکن نبوده و افزود که او می خواهد از گمانه زنی های بد درباره خودش جلوگیری کند.

وی همچنین از مردم خواست که دیگر هیچ توکنی به او اهدا نکنند زیرا او نمی خواهد “منبع قدرت از آن نوع” باشد.

قیمت Shiba Inu وقتی در هفته گذشته در لیست بایننس قرار گرفت، چند برابر شد. برخی افزایش معاملات این توکن را افزایش ناگهانی کارمزذ شبکه اتریوم می دانند که در ۱۲ می به بالاترین میانگین ۷۰ دلار رسید.

در زمان نوشتن این مطلب، SHIB در آخرین سقوط بازار ارزهای دیجیتال بخاطر احساسات ضد بیت کوین بیان شده توسط حساب توییتر ایلان ماسک ، ۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته ریزش کرده است.

بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد ریزش کرده و به ۴۴،۶۰۰ دلار رسیده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا