ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

رونق DeFi، کاربران فعال پلی گان (Polygon) را ۷۵،۰۰۰ نفر بیشتر کرد!

داده های DappRadar نشان دهنده افزایش سریع برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر Polygon است. این شبکه اکنون ۹۳ DApps فعال دارد که در طی چهار هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. Polygon، یک پلتفرم پیشرو برای مقیاس گذاری و توسعه زیرساخت های اتریوم است که طی هفت روز گذشته ۷۵،۰۰۰ کاربر جدید را به خود جلب کرده است که این امر تقاضای زیاد برای برنامه های غیرمتمرکز لایه دو را نشان می دهد.

این داده ها، با مجوز DappRadar، نشان می دهد که ۲۰ DApps برتر Polygon، مسئول این افزایش هستند. در این حالت، کاربران جدید به کیف پول های فعالی که با پلی گان تعامل دارند، مراجعه می کنند. هجوم کاربران جدید حجمی نزدیک به ۱ میلیارد دلار به دنبال داشت.

در چهار هفته گذشته، تعداد DApps پلی گان ردیابی شده توسط DappRadar، از ۶۱ به ۹۳ رسیده است. ۴۶ مورد از این DApp ها در فضای مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) هستند.

همانطور که Cointelegraph اخیراً گزارش داده است، دیفای به افزایش سهم بازار ارزهای رمزنگاری شده از عرضه جهانی پول به ۲ درصد، کمک کرده است.

یان کین (Ian Kane)، متخصص ارشد محتوا و روابط رسانه ای DappRadar ، نحوه استفاده توسعه دهندگان از پلی گان را اینگونه توصیف کرد:

جالب توجه است با اینکه اکثر DApp های دیفای بر اساس طراحی منبع باز ساخته شده اند، توسعه دهندگان  پلی گان  dapp به سادگی از dapp های محبوب در پلی گان و زنجیره های دیگر مانند BSC و اتریوم کپی می کنند. نام تجاری آنها را تغییر دهید، چند ویژگی جدید اضافه کنید و آنها را با یک تفاوت کلیدی به سمت پلی گان هدایت کنید.

به گفته کین، کاربران بیشتری به سمت پلی گان می آیند. زیرا انتقال ارزان تر و سریع تری نسبت به رقبای خود مستقر در اتریوم ارائه می دهد.

پلی گان که قبلاً با نام Matic شناخته می شد، در یک ماه اخیر چندین عنوان قابل توجه را به خود اختصاص داده است. یک پروتکل مالی غیرمتمرکز به نام mStable، در اواخر آوریل در زنجیره پلی گان راه اندازی شد و مورد استفاده دیگری از دیفای را ارائه می دهد. به طور جداگانه ، صرافی جمع کننده غیرمتمرکز شبکه ۱inch، اخیرا اعلام کرده است که به پلی گان گسترش یافته است.

توکن بومی پلی گان با نام MATIC، یکی از معدود ارزهای رمزپایه ای بود که در روز دوشنبه، سود خود را گزارش داد. بر اساس گزارش Coingecko، ارزش هر کوین MATIC در روز ۵.۷ درصد افزایش یافته و به ۱.۶۶ دلار رسیده است. این رقم در هفت روز گذشته بیش از ۷۱ درصد افزایش داشته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا