ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین ۱۰,۴۰۰ دلار

قیمت بیت کوین مجددا صعودی شد و بالاخره برای اولین بار در سه ماه گذشته از مرز ۱۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و به ۱۰,۳۸۰ دلار هم رسید. پس از آن کمی قیمت اصلاح شد و در حال نگارش این خبر روی ۱۰,۱۰۰ دلار قرار دارد. تحلیل‌گران معتقدند تصمیم ترامپ برای استقرار ارتش آمریکا در خیابان‌ها را می توان عاملی برای این جهش قیمت دانست.

بیت کوین

اختصاصی ارزدیجیتال – قیمت بیت کوین پس از مدت‌ها نوسان در محدوده ۹,۰۰۰ تا ۹,۵۰۰ دلار، بالاخره امروز با ۶ درصد افزایش پنج رقمی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که ترامپ پس از اعتراضات مردم آمریکا بر سر کشته شدن یک مرد سیاه پوست، ساعاتی پیش اعلام کرد نیروهای گارد ملی آمریکا برای کنترل اوضاع به «تعداد کافی» در ایالت‌های مختلف مستقر می‌شوند.

تحلیل‌گران ۱۰,۰۰۰ دلار را به عنوان یک مقاومت روانی در نظر می‌گرفتند که می‌تواند زمینه‌ساز شروع یک روند صعودی گسترده باشد. با این حال، هنوز ۱۰,۵۰۰ دلار، جایی که بیشتر تحلیل‌گران از به آن «مقاومت نهایی» یاد کرده‌اند، شکسته نشده است.

ارزهای دیجیتال دیگر هم در واکنش به جهش بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. رشد ۲۰ آلت کوین برتر در ۲۴ ساعت اخیر بین ۳ تا ۵ درصد بوده‌ است.

اتریوم که این روزها بسیار صعودی است با رشد ۷ درصدی در شبانه‌روز گذشته، به مرز ۲۵۰ دلار رسید.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال حالا به بیش از ۲۸۴ میلیارد دلار رسیده است و بیت کوین ۶۵ درصد از این میزان را در اختیار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا