ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

با تغییر جمعیتی سرمایه گذاران، قیمت بیت کوین افزایش می یابد!

بیت کوین (BTC) حدود یک ماه است که معاملات یک جانبه ای را پشت سر گذاشته و از چندین آلت کوین دیگر مانند (Ether (ETH و (Chainlink (LINK عملکرد بهتری داشته است. این ارز دیجیتال همچنین از نوامبر ۲۰۱۸ به پایین ترین سطح نوسانات رسید.

علاوه بر این، حجم معاملات بیت کوین در جفت های USDT و USD حدود ۵۶ و ۴۴ درصد کاهش یافته است، در حالی که حجم معاملات جهانی ارزهای دیجیتال در ماه ژوئن نیز با توجه به داده های CryptoCompare حدود ۴۹.۳ درصد کاهش یافته است.

در حالی که برخی از این عوامل اصلی, به آغاز روند نزولی قیمت بیت کوین اشاره می کنند، هنوز هم چند سناریوی صعودی وجود دارد که می بایست به آنها توجه کرد. در گزارشی که اخیرا توسط Stack Funds چاپ شده مشخص شده است که تغییر در آمار جمعیت سرمایه گذار ممکن است به زودی قیمت بیت کوین را به اوج جدید خود برساند.

در این گزارش با استفاده از داده های Coindance، اشاره شد که حدود ۵۰ درصد سرمایه گذاران بیت کوین هزار ساله هستند. با توجه به اینکه انتقال ثروت بین نسل ها با سرعت بیشتری انجام می شود، Stack Funds معتقد است که ممکن است این آزادی مالی تازه یافته شده از نسل های قبل, نسل جوان سرمایه گذار را به خرید بیت کوین سوق دهد.

در این گزارش آمده است:

“با ورود نسل سابق به دوران اوج بلوغ سرمایه گذاری، ما معتقدیم این گروه با بهره وری باعث تغییر قابل توجه در آمار جمعیت سرمایه گذاران می شوند، که به نوبه خود، میل به سرمایه گذاری بیت کوین را افزایش می دهد.

مالکیت-بیت-کوین-بر-اساس-گروه-سنی

مالکیت بیت کوین بر اساس گروه سنی. منبع: Stack Funds

آیا Boomers اقدام به خرید بیت کوین می کند؟

این گزارش همچنین به افزایش علاقه به BTC و دارایی های دیجیتالی در میان نسل های دیگر اشاره دارد، پدیده ای که می تواند موقعیت بیت کوین را به عنوان یک دارایی ارزش مند جهت سرمایه گذاری بیشتر محکم کند.

طبق نظرسنجی از شهروندان کانادایی, اخیرا مالکیت در میان کودکان نسل انفجار (افرادی که در دوره انفجار جمعیت بعد از جنگ جهانی زاده شدند و ۵۶-۷۶ ساله هستند) سه برابر شده است. نتایج مشابهی در مقاله تحقیقاتی اخیری که  توسط سازمان رفتارهای مالی انگلیس (FCA) منتشر شده است یافت شده و نشان می دهد مالکیت بیت کوین توسط افراد بالای ۳۵ سال به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

تغییر قدرت سرمایه گذاری به نسل های جدید و علاقه رو به رشد سرمایه گذاران قدیمی به بیت کوین می تواند به افزایش قیمت این ارز به مبالغ جدید کمک کند. با این حال، موسسات نیز نقش مهمی را ایفا می کنند زیرا می توانند در دسترس ترین مرکز خرده فروشی برای سرمایه گذاران جدید بوده و یا نهادی برای سرمایه گذاری در بیت کوین فراهم کنند.

براساس این گزارش:

در محافظت از سرمایه گذاران، خاطرنشان کردیم که بخشی از این فشار خرید نشان دهنده والدینی از جنس X و کودکان نسل انفجاری است که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت برای آینده فرزندان خود هستند.

در حال حاضر هیچ کمبود گزینه ای برای موسسات از انواع مختلف وجود ندارد و همین مسئله را برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری بازنشستگی خود در BTC هستند می توان گفت.

سرمایه گذاران جوان تر و سرمایه گذاری های با مسئولیت پذیری اجتماعی بیشتر

یک بررسی جدید از مورگان استنلی نشان داد که بیش از ۸۰ درصد سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری آگاهانه و اجتماعی هستند، به این معنی که آنها ترجیح می دهند پول خود را در پروژه هایی قرار دهند که می تواند تأثیر مثبتی بر جهان و جامعه بگذارد.

با توجه به پتانسیل cryptocurrency برای پرداختن به بسیاری از مسائل مربوط به نسل های قبلی که از نظر آنها در صنعت مالی فعلی مشکل ساز است، سرمایه گذاری در بیت کوین به عنوان یک نوع دارایی جدید، تمام احتمالات و شرایط مناسب را نشان می دهد و راه گشا خواهد بود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا