ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ارائه اولین نسخه آزمایشی اتریوم ۲.۰

توسعه دهندگان اتریوم در ۲۷ جولای، اولین نسخه آزمایشی (Validator) را برای اتریوم ۲.۰ ارائه کردند. این نسخه به کاربران این امکان را می دهد تا به عنوان تایید کننده در شبکه آزمایشی اتریوم ۲.۰ شرکت کنند.

براساس گزارش منتشر شده در وبلاگ اتریوم در تاریخ ۲۷ ژوئیه، تیم تحقیقاتی ETH 2.0 عرضه نسخه آزمایشی اولیه شبکه چندکلاینتی مدالا (Medalla) را اعلام کردند. ارائه این نسخه بخشی از مرحله عرضه شبکه آزمایشی قبل از فاز صفر است که طی آن، شبکه به سمت گواه اثبات سهام حرکت خواهد کرد.

مراحل قبل از راه اندازی

امکان حضور کاربران به عنوان تایید کننده در جهت کمک به اعتبار سنجی شبکه آزمایشی اتریوم, آخرین مرحله قبل از شروع به کار این شبکه است. کاربران برای اجرای یک نود اعتبار سنجی و گواهی اثبات سهام در شبکه اتریوم باید حداقل ۳۲ سهم ETH را در اختیار داشته باشند. دنی ریان، Danny Ryan, مدیر هماهنگی پروژه اتریوم ۲.۰ اعلام کرده که شبکه مدالا با ۱۶۳۸۴ تایید کننده و ۵۲۴۲۸۸ اتر کار خود را آغاز می‌کند. اگر تا ۲ آگوست به نتیجه نرسید، فاز آزمایشی با تاخیر و ۴۸ ساعت پس از آن راه اندازی می شود.

Trustnodes امروز گزارش داد که تنها ۱۵۰،۰۰۰ اتر معادل با ۳۰ درصد اتر تعیین شده در این شبکه ذخیره شده است.

تاثیر اتریوم ۲.۰ بر اتریوم

حجم معاملات در بلاک چین اتریوم اخیرا برای اولین بار از بیت کوین (BTC) بیشتر شده است. این به این علت است که کاربران بیشتری به توکن های DeFi و استیبل کوین ها روی می آورند. گرچه قیمت اتریوم (ETH) در Q2 کاملا صعودی نبود، اما توکن های زیرگروه BTC در این هفته رشد داشته و امروز بیت کوین از ۱۱,۰۰۰ دلار گذشت. اتر نیز به ارزش ۳۱۷ دلار رسید.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا