ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

چرا با وجود روند صعودی Chainlink, این تحلیلگر هنوز انتظار قیمت ۵ دلاری دارد؟

رمزارز Chainlink در اوایل این هفته با افت گسترده ای روبرو شد و قیمت آن در پایین تر از ۱۰ دلار قرار گرفت. در حالی که این سطح مانند کف قیمتی بلند مدت به نظر می رسد, اما با این حال این رمزارز در هنگام بازگشت از این سطح پایین، نشانه هایی از قدرت خود را نشان می دهد.

همانطور که گفته شد، اکنون تحلیلگران خاطرنشان کرده اند که Chainlink علائم شکست روند صعودی میان مدت را نشان می دهد و این می تواند به معنای قریب الوقوع بودن کاهش چشمگیر قیمت آن در میان مدت باشد.

یکی از معامله گران این بازار معتقد است که حرکت به سمت ۵ دلار قریب الوقوع است و این سطح با حمایت افقی و یک میانگین متحرک کلیدی است که طی یک سال گذشته روند صعودی آن را هدایت کرده اند, همزمان می باشد.

اگر افت به این سطح رخ دهد، ضربه مهلکی به قدرت کلان LINK وارد خواهد کرد. Chainlink به دلیل تلاش گاوها برای تشکیل کف قیمت بلند مدت، از قیمت پایین روزانه باز می گردد.

در زمان نوشتن این مطلب، Chainlink بیش از ۱۶ درصد رشد داشته و با قیمت فعلی خود یعنی ۱۲.۲۵ دلار معامله شده است. این یک بازگشت خیره کننده از پایین ترین قیمت ۹.۳۰ دلار است که اوایل امروز با افزایش سرعت خریداران و کنترل روند کوتاه مدت آن, تعیین شد.

افت به این قیمت پایین زودگذر بود، با این وجود خریداران به سرعت قدم برداشته و وارد عمل شدند و آن را به قله های نزدیک به ۱۳.۰۰ دلار در اوایل امروز رساندند. با گذشت زمان، Chainlink در دامنه معاملاتی بین ۱۱.۷۰ تا ۱۲.۳۰ دلار معامله شد.

علی رغم قدرت صعودی امروز، توجه به این نکته مهم است که کانال میانگین متحرک Chainlink نشان می دهد که این رمزارز می تواند به ۶ دلار کاهش یابد.

یک تحلیلگر نموداری ارائه کرده است که این هدف بالقوه را نشان می دهد:

منبع: TradingView

سوال اینجاست…چرا LINK ممکن است در کوتاه مدت به ۵ دلار سقوط کند؟

تحلیلگر دیگری در پاسخ به این سوال توضیح داد که Chainlink ممکن است در آستانه مشاهده روند نزولی قابل توجهی در کوتاه مدت باشد. این کارشناس قصد دارد تا قیمت ۵ دلار را در نظر بگیرد و اطمینان دارد که این حرکت نزولی در کوتاه مدت به وقوع خواهد پیوست.

شما از دیدن آن متنفرید. اما من به آن اطمینان دارم. از آن بترسید و از آن فرار کنید. سرنوشت هنوز به همان شکل از راه می رسد.

او با اشاره به نمودار زیر چنین عنوان کرد:

منبع: TradingView

چگونگی روندهای قیمت Chainlink در چند روز و هفته های آینده باید تا حدودی به این بستگی داشته باشد که بیت کوین و سایر آلت کوین های بزرگ می توانند فشارهای بالاتر را ادامه دهند و همچنان روند صعودی خود را حفظ کنند یا خیر.

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا