ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کارت اعتباری Binance اکنون در سراسر کشورهای EEA در دسترس است

بزرگترین صرافی جهان، Binance، رسما اعلام کرد که کارت اعتباری رمزنگاری این صرافی اکنون در اروپا در دسترس است.

براساس یک پست وبلاگ در روز سه شنبه، Binance Visa Card اکنون در دسترس همه افراد در کشورهای منطقه اقتصادی اروپا یا EEA است.

Binance به مناسبت جشن راه اندازی این کارت اعتباری در اروپا، تا ۷٪ تخفیف به ازای خرید با این کارت ارائه می دهد. طبق گفته این صرافی، این بالاترین نرخ تخفیف موجود در بازار تا به امروز است.

Binance خاطرنشان کرد که Binance Visa Card وجوه رمزنگاری کاربر را به صورت خودکار به پول محلی تبدیل می کند و به آنها امکان می دهد رمزارزی مانند بیت کوین (BTC) را در ۶۰ میلیون مکان در سراسر جهان خرج کنند.

Binance از زمان اعلام برنامه های خود برای Binance Visa Card در ماه آوریل، به شدت بر روی این محصول جدید کار کرده است. کارت اعتباری Binance به طور رسمی در اروپا در ماه جولای آغاز به کار کرد. این صرافی همچنین اعلام کرد که کاربران مستقر در EEA می توانند در ماه آگوست برای این کارت درخواست دهند. از آنجا که کارت Binance توسط Swipe که متعلق به Binance است، پشتیبانی می شود، ممکن است این محصول جدید به زودی وارد ایالات متحده شود.

در اوایل ماه سپتامبر، مدیر عملیاتی Binance در روسیه و CIS به Cointelegraph گفت که Binance Card با وجود ممنوعیت پرداخت رمزنگاری در این کشور، این کارت بزودی راه خود به روسیه را باز خواهد کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا