ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کاندید Wisconsin Assembly کمک های مالی رمزارزی مانند بیت کوین را می پذیرد

یک نامزد برای عضویت در مجلس ایالتی Wisconsin با قبول کمک های مالی رمزارزی مانند بیت کوین (BTC)، چالش جدیدی ایجاد کرده است.

فیل اندرسون، Phil Anderson، واسطه و کارآفرین در زمینه املاک و مستغلات، اکنون برای رقابت های انتخاباتی خود کمک های رمزنگاری شده را قبول می کند. طبق بیانیه رسمی اندرسون، ارائه کمک های مالی به صورت رمزارز از طریق سرویس پرداخت BitPay امکان پذیر است.

اندرسون گفت که مبارزات انتخاباتی وی علی رغم عدم اطمینان از مقررات کمیسیون اخلاق Wisconsin، هدایای مالی به صورت رمزنگاری را می پذیرد.

در سال ۲۰۱۸، اندرسون کمک های بیت کوین را در مبارزات انتخاباتی خود برای فرماندار Wisconsin پذیرفت، با وجود اینکه WEC آنها را “یک چالش جدی” برای انطباق با قوانین ایالتی دانست. به گفته این نامزد انتخابات، WEC در مورد وضعیت حقوقی کمک های مالی رمزنگاری در این ایالت در سال ۲۰۱۸ تصمیمی نگرفت.

بدین ترتیب، نامزد مجمع Wisconsin با این استدلال که WEC “از تفسیر صلاحیت قوانین خود امتناع ورزیده است” مجددا آنها را به چالش می کشد. اندرسون بر این باور است که ارزهای دیجیتال یک روش قانونی برای کمک به کمپین است زیرا “ارز رمزپایه پول است”. این نامزد انتخاباتی قول می دهد تا برای پذیرش قوانین مربوط به رمزارزها در Wisconsin تلاش کند.

تعدادی از نامزدهای سیاسی برای دفاتر مختلف در ایالات متحده رمزارزها را به عنوان کمک مالی برای مبارزات انتخاباتی خود می پذیرند. اندرو یانگ، Andrew Yang، نامزد پیشین ریاست جمهوری، در سال ۲۰۱۹ برای کمیته اقدامات سیاسی خود کمک های بیت کوین را می پذیرفت. در آگوست سال ۲۰۲۰، نماینده (Tom Emmer (R-MN نیز از طریق BitPay پذیرش کمک های تبلیغاتی را به صورت ارز رمزنگاری شده آغاز کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا