ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تریدرهای ارزهای دیجیتال محتاط تر، بازارهای جهانی افزایشی!

در حالی که تریدرهای ارزهای دیجیتال با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده محتاط تر رفتار می کنند، بازارهای جهانی همچنان افزایشی بوده و معامله گران خوشحال از سلامتی ترامپ هستند چرا که این خبر نشان می دهد انتخابات پیش رو برگزار خواهد شد.

شاخص بازارهای آسیایی اوایل روز سه شنبه به دنبال همتایان آمریکایی خود، روند افزایشی را در پیش گرفتند. Nasdaq با رشد ۲ درصدی روبرو شد، DOW بدون تغییر ماند و Nikkei و Hang Seng هر کدام ۰.۵ درصد رشد کردند.

حال سوال اینجاست که چه عواملی باعث چنین رفتاری شده است؟ بازگشت ترامپ از بیمارستان ترس از به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری را برطرف کرد. اما مهمتر از همه، این امر سیاست های محرک اقتصادی مورد مذاکره بین جمهوری خواهان و دموکرات ها را دوباره در کانون توجه قرار داده است.

گزارش ها حاکی از آن است که Steven Mnuchin وزیر خزانه داری و Nancy Pelosi رهبر مجلس دموکرات ها با تماس تلفنی امروز به میز مذاکره بازمی گردند. در صورت تصویب، بسته کمک مالی به کارگران آمریکایی می تواند به بهبود بزرگترین اقتصاد جهان کمک کند.

پیش بینی ها بایدن را به عنوان گزینه اصلی برای پیروزی در انتخابات ایالات متحده معرفی می کنند. نظرسنجی های اخیر، معاون رئیس جمهور سابق را ۱۰-۱۴ امتیاز از ترامپ بالاتر قرار داده است. چنین برتری می تواند یک چالش حقوقی برای رئیس جمهور باشد و به کاهش بیشتر آشفتگی در بازارهای جهانی کمک کند.

سخنگوی AAX، اولین بورس دارایی های دیجیتال جهان که توسط بورس اوراق بهادار لندن تأمین می شود، می گوید:

به نظر می رسد که بازار بر این عقیده است که برد بایدن برای بازار خوب است زیرا کمک های مالی دولت بهتر از نگرانی ناشی از افزایش مالیات است.

در همین حال، در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ها ثابت هستند، اما انبوه گزارش ها حاکی از کاهش فعالیت در ماه گذشته است. براساس یک گزارش جدید، در ماه سپتامبر، ۹ صرافی از ۱۰ صرافی برتر شاهد کاهش حجم معاملات بوده اند.

طبق معمول، بیت کوین، اتریوم و XRP به ترتیب اولین، دومین و سومین کوین های معامله شده در ماه سپتامبر بودند که از آگوست رتبه های خود را حفظ کردند. اما بر اساس گزارش eToro، علیرغم حفظ موقعیت های خود، هر سه با افت در معاملات ماهانه مواجه شدند، به ترتیب ۴۳ ، ۴۸ و ۶۷ درصد.

یک تحلیلگر در این گزارش می گوید، دلیل این اتفاق این است که سرمایه گذاران پس از یک تابستان پرهیجان در حال بازپرداخت بوده اما همچنان مطمئن هستند که حجم معاملات باز خواهد گشت.

هودلرهای DeFi امیدوارند که اتفاق مشابهی برای  آنها نیز رقم بخورد زیرا قیمت توکن های دیفای در مدت بیش از یک ماه ۵۰٪ کاهش یافته است.

بنا به داده های CoinGecko، کاهش DeFi که از اواسط سپتامبر آغاز شد، طی هفته گذشته نیز ادامه داشته است. پروژه های پرمخاطب مانند Cream ،yearn.finance ،Sushi ،Uniswap و Curve در روند نزولی باقی مانده و هرکدام طی هفته گذشته تقریبا ۲۷٪ تا ۵۵٪ ارزش خود را از دست داده اند.

سقوط قیمت ها با سقوط کارمزدهای معاملاتی در اتریوم منعکس می شود. در سه هفته گذشته، قیمت ها ۸۵٪ کاهش یافته است.

منبع: decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا