ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

زمزمه افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۲ هزار دلار!

در روز جمعه قیمت بیت کوین (BTC) سرانجام توانست از مثلث متقارن جایی که قیمت در ۳۰ روز گذشته در آن گیر افتاده بود، خارج شود. پس از حفظ سطح ۱۱،۰۰۰ دلاری در تایم روزانه، قیمت چندین دلار افزایش یافت و به ۱۱،۴۴۸ رسید.

عملکرد روزانه ارزهای دیجیتال. منبع: Coin360

در ۸ اکتبر،  Micheal van de Poppe، همکار Cointelegraph چنین نوشت:

اگر قیمت بیت کوین از ناحیه مقاومت ۱۱،۱۰۰ تا ۱۱،۳۰۰ دلار شکسته شود، صعود بیشتر به ۱۲،۰۰۰ دلار انتظار می رود. این باعث می شود که محدوده ۱۱،۱۰۰ تا ۱۱،۳۰۰ دلار یک محدوده حیاتی برای ادامه کار باشد.

در حال حاضر قیمت بالاتر از ۱۱،۴۰۰ دلار است و مقاومت در برابر ۱۱،۴۸۹ دلار را حفظ می کند که درست در بالای کندل ۳ سپتامبر است که BTC با ۱۳٪ کاهش به ۹،۹۶۰ دلار رسید. این سطح با گره VPVR که از ۱۱۴۰۰ دلار تا ۱۱،۷۴۰ ادامه دارد، همسو می شود. اما اگر خریداران بتوانند به این مقاومت فشار آورند، افزایش قیمت دیگری تا رقم ۱۲،۰۰۰ دلار دور از انتظلر نیست.

نمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

در بازه زمانی روزانه، شاخص مقاومت نسبی به ۶۵ رسیده است، که یک سیگنال سرسخت است و هیستوگرام MACD به وضوح برجستگی فعلی را نشان می دهد.

مانند همیشه، معامله گران در تایم روزانه باید حجم را کاملا زیر نظر بگیرند زیرا کمبود آن در ۳۰ روز گذشته دلیل اصلی کم نوسان بودن قیمت بیت کوین است و زیر ۱۱،۰۰۰ دلار باقی ماند.

عملکرد روزانه قیمت بیت کوین. منبع: Coin360

قیمت اتر (ETH) نیز با صعود یک خط روند نزولی کلیدی و افزایش ۳.۰۸٪ به ۳۷۸ دلار، روند صعودی به خود گرفت.

نمودار روزانه اتر / USDT. منبع: TradingView

در زمان نوشتن این مطلب، بالاترین آۀتکوین با مقاومت در برابر ۳۷۵ دلار مواجه است که در آن گره VPVR با حجم زیاد وجود دارد که از ۳۷۶ تا ۳۸۹ دلار گسترش می یابد. اگر خریداران قادر به حفظ حرکت فعلی و عبور از این منطقه مقاومت باشند، قیمت اتر می تواند تا ۴۱۹ دلار برسد.

همزمان با همگرایی BTC و Ether، اکثر آلتکوین ها با سودهای دو رقمی دنبال شدندCardano (ADA) 10.19٪ ، Chainlink (LINK) 11.4٪ و Aave (LEND) 15٪ افزایش یافت.

طبق داده های CoinMarketCap، ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر ۳۶۱.۵ میلیارد دلار و شاخص تسلط بیت کوین در حال حاضر ۵۸.۴ درصد است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا