اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

رائول پال: موسسات بیت کوین را به ۱.۰۰۰.۰۰۰ دلار می رسانند!

رائول پال، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Global Macro Investor که بیش از ۵۰٪ سرمایه خود را در بیت کوین دارد، پیش بینی می کند موسسات بزرگ تا ۵ سال آینده قیمت بیت کوین را به ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلارمی رسانند.

در مصاحبه با Stansberry Research، مدیر سابق صندوق هجینگ می گوید که اقتصاد جهان از “مرحله امید” به “مرحله ورشکستگی” می رود زیرا سرمایه گذاران متوجه می شوند که بهبود اقتصاد بعد از بیماری COVID-19، بسیار کندتر از انتظارات پیش می رود. او معتقد است که این روایت به همراه خرید موسسات می تواند مجموعه ای عالی برای یک چرخه گاوی بلند مدت BTC ایجاد کند.

هیچ محرکی وجود ندارد و ما با مشکلات بیشتری در اروپا، ایالات متحده و جاهای دیگر روبرو هستیم و مشاغل جریان نقدی کافی ندارند. آنها در حال بسته شدن هستند و این همان چیزی است که من آن را “مرحله ورشکستگی” می نامم.

بله، من فکر می کنم [۱ میلیون دلار] درست است. فقط با توجه به شناختی که من از همه موسسات و همه افرادی که با آنها صحبت می کنم دارم، پول زیادی به این صنعت وارد می شود. فقط مسیر آن هنوز کامل نیست اما روی صفحه رادار همه است و افراد باهوش زیادی روی آن کار می کنند.

اگرچه پال خود را “پذیرنده ترکیبی” از طلا و بیت کوین می داند و معتقد است باید روی هر دو سرمایه گذاری کرد، اما هنوز هم می گوید که قصد دارد طلای خود را برای خرید بیت کوین بیشتر بفروشد.

وقتی به فرصت عالی می رسید، وقتی همه اتفاق ها خوب و خوشایند است و بیت کوین شروع به شکستن الگوهایی که تشکیل داده، می کند، به طرز گسترده ای از طلا پیشی می گیرد. من از این امر ۱۰۰٪ مطمئن هستم، بنابراین در این صورت، چرا من باید سهام طلا داشته باشم؟

منبع: dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا