ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

HODL بیشتر توسط سرمایه گذاران Bitcoin، بازار صعودی در انتظار این رمزارز

داده های زنجیره ای افزایش HODL را در میان سرمایه گذاران خرد بیت کوین نشان می دهد که انتظار دارند قیمت BTC در نیمه اول ۲۰۲۱ افزایش یابد. داده های جدید نشان می دهد شرایط فعلی قیمت بیت کوین (BTC) سطح “HODLing” بالاتری به نسبت دوره های گاوی قبلی نشان می دهد.

به گفته Willy Woo، تحلیلگر زنجیره ای، شاخصی به نام “بازتاب پذیری” (reflexivity) در ماه های اخیر در حال افزایش است. Woo توضیح داد که این شاخص تمایل سرمایه گذاران بیت کوین به حفظ BTC خود را با افزایش قیمت اندازه گیری می کند. این اساسا یک روش جایگزین برای سنجش فعالیت HODL سرمایه گذاران خرده فروشی است.

سود کل بازار بیت کوین به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده یا بازتاب پذیری. منبع: Willy Woo

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود سرمایه گذاران خرد حتی بیشتر از چرخه های صعودی قبلی BTC خود را حفظ کنند.

اگر بیت کوین در سال ۲۰۲۱ رالی کند، اکثر سرمایه گذاران آن را یک حرکت صعودی پس از هاوینگ می دانند. از نظر تاریخی، بیت کوین ۱۲ تا ۱۵ ماه پس از هر هاوینگ صعود کرده و هر بار یک رکورد جدید در تمام تاریخ ثبت کرده است. بر اساس تمایل BTC به افزایش پس از هاوینگ، ممکن است سرمایه گذاران خرد به عنوان یک استراتژی برای جلوگیری از قیمت گذاری در صورت شروع یک رالی پایدار قوی استفاده کنند.

بیت کوین همچنین در طول چندین رویداد قوی سیاه (black swan)، سطح انعطاف پذیری شگفت انگیزی را نشان داده است. پس از بهبودی اولیه از سقوط ناشی از بیماری کرونا در ماه مارس، با وجود حوادث منفی متعدد، بالای ۱۰ هزار دلار باقی مانده است.

اخیرا، قیمت بیت کوین پس از آنکه کمیسیون تجارت کالاها و معاملات آتی ایالات متحده (CFTC) صرافی BitMEX را به نقض قوانین بانکی متهم کرد، سقوط کرد.

پس از اعلام CFTC قیمت BTC به زیر ۱۰،۵۰۰ دلار کاهش یافت اما به سرعت به سطح حمایتی ۱۰،۷۰۰ دلار رسید. به گفته Woo، این احتمالا به دلیل تلاقی دو عامل اصلی است. Wooتوضیح داد:

این [بازتاب پذیری] گرایش هودلرها است که با افزایش قیمت کوین های خود را سخت تر نگه دارند. انتظار داشتم در مرحله جنون بازارهای گاوی بازتاب پذیری افزایش یابد، اما از دو چرخه گذشته کاملا ثابت به نظر می رسد. این چرخه جالب است. انعکاس پذیری در مقایسه با چرخه های گذشته بیشتر افزایش می یابد. در حالی که اکنون برای بدست آوردن سود مشابه در قیمت، به سرمایه بیشتری نیاز داریم، اما تأثیر HODLer در سکه های قوی تر، افزایش تعداد به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده است.

در حالی که به سه ماهه چهارم سال نزدیک می شویم، مدیران صنعت معتقدند که انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده می تواند به سود بیت کوین باشد و داده های مثبت HODL می توانند قیمت BTC را بیشتر مهار کنند.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده و نیمه چهارم سال ممکن است قیمت BTC را بالاتر ببرد

مدیران صنایع و سرمایه گذاران برجسته صنعت ارزهای رمزنگاری شده، پیش بینی می کنند انتخابات ریاست جمهوری آینده در ماه نوامبر به سود بیت کوین باشد.

Su Zhu، مدیر عامل شرکت Three Arrows Capital، عنوان کرد پیروزی حزب دموکرات به دلیل عوامل مختلف کلان، تغییراتی در بیت کوین به وجود می آورد. او همچنین اظهار داشت که دوره دوم برای ترامپ نیز می تواند به سود بیت کوین باشد.

همانطور که Cointelegraph در اوایل این هفته گزارش داد، معامله گران از جمله پیتر برانت معتقدند نمودارهای بازه زمانی بالاتر به روند صعودی قوی بیت کوین اشاره دارد. ترکیبی از تکنیکال مطلوب، تقویت اصول فاندامنتال و افزایش فعالیت HODLing می تواند باعث ایجاد یک روند گاوی برای BTC در سال ۲۰۲۱ شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا