ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Monero آپدیت شد!

توسعه دهندگان Monero امروز به روزرسانی از شبکه که نسخه جدیدی از نرم افزار نود آن را با نام “Oxygen Orion” ارائه می دهد، عرضه کردند. این نسخه نوید بهبود قابل توجهی در تقریباً همه جنبه های عملکرد رمزپایه متمرکز بر حریم خصوصی را می دهد.

نکته قابل توجه در به روزرسانی جدید، ویژگی CLSAG است. طبق وبلاگ مونرو، CLSAG ضمن حفظ حریم خصوصی معاملات، اندازه معاملات را ۲۵ درصد کاهش می دهد و زمان معاملات را ۱۰ درصد بهبود می بخشد.

توسعه دهندگان نوشتند:

CLSAG معاملات کوچکتر و سریعتر را با امنیت دقیق امکان پذیر می سازد.

علاوه بر CLSAG، به روزرسانی جدید به ویژه در مورد قاصدک ++ که وظیفه پنهان کردن آدرس های IP کاربر را دارد، باعث بهبود امنیت در شبکه می شود.

از نظر تکنیکال، به روزرسانی های Monero هارد فورک هستند، بنابراین ضروری است که شرکت کنندگان در شبکه از به روز بودن نرم افزار خود اطمینان حاصل کنند. وبلاگ خاطر نشان کرد، کاربرانی که XMR خود را در کیف پول سخت افزاری ذخیره می کنند، باید به روز شوند.

این آخرین به روزرسانی است که در میان آینده نامشخص این رمزارز به دلیل فشارهای قانونی رخ داده است، ارائه می شود.

در ماه سپتامبر، خدمات درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) به هر کسی که بتواند حریم خصوصی مونرو را بشکند، مبلغی حداکثر ۶۲۵،۰۰۰ دلار پاداش می دهد. بعلاوه، وزارت امنیت داخلی ادعا کرد که نرم افزاری را به دست آورده است که می تواند معاملات Monero را ردیابی کند، اگرچه برخی از محققان صحت این ادعاها را زیر سوال می برند.

زی‌کش (Zcash)، ارز دیجیتال غیر قابل رهگیری‌ معروف که از جمله رقیبان مونرو است و طی ماه آتی شاهد رویداد هاوینگ خود خواهد بود. تحلیل‌گران می‌گویند که احتمال می‌رود با برگزاری این رویداد، قیمت زی‌کش، روندی صعودی را در پیش بگیرد.

با توجه به این توضیحات، طبق تحلیل های ارائه شده توسط TheTIE، احساس مثبت رسانه های اجتماعی برای XMR در هفته گذشته تقریبا ۴٪ افزایش یافته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا