ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سرمایه گذاران اتریوم با اطمینان خاطر این رمزارز را هودل می کنند

سرمایه گذاران برتر اتریوم دارایی های خود را به کیف پول های غیر صرافی منتقل می کنند. این نشان می دهد که آنها از قیمت آینده این ارز رمزنگاری شده اطمینان دارند.

سرمایه گذاران اتریوم در مورد قیمت آینده اتر (ETH) بسیار مطمئن هستند، زیرا راه اندازی اتریوم ۲.۰ بسیار نزدیک است. گزارش ها حاکی از آن است که سرمایه گذاران ثروتمند به طور فزاینده ای ارز رمزنگاری شده را جمع می کنند که ممکن است بخشی از هدف آنها، دسترسی به بازار غیرمتمرکز مالی (DeFi) باشد. علاوه بر این، این سرمایه گذاران مقدار قابل توجهی از ارز رمزنگاری شده را به کیف پول های غیر صرافی برای HODLing به خودی خود منتقل کرده اند.

اطلاعات جدیدی که توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال، Santiment، به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که ده آدرس بزرگ متعلق به نهنگ های Ether، ارزهای رمزپایه ETH خود را به کیف پول های غیر صرافی منتقل کرده اند. به گفته Santiment، این میزان ارزهای رمزنگاری شده با نرخ قابل توجه، عامل کاهش ۲۰.۵ درصدی ETH در صرافی های مختلف ارزهای رمزپایه از ماه آگوست است.

نرخ فزاینده انتقال دارایی های سرمایه گذاران ثروتمند اتریوم به کیف پول های خارجی نشان می دهد که احتمالاً به این زودی ها قصد فروش ارزهای خود را ندارند. به همین جهت است که سرمایه گذاران برتر اتریوم نسبت به قیمت این ارز رمزپایه اطمینان دارند.

انباشت بیشتر بین نهادها

قابل توجه است که سرمایه گذاران نهادی اتریوم نسبت به این ارز رمزنگاری شده روند صعودی طولانی مدتی را پیش گرفته اند. این امر به گفته مدیر عامل گروه ارزهای دیجیتال، باری سیلبرت، با توجه به اینکه دو درصد از عرضه Ether فقط در Grayscale’s Ethereum Trust نگهداری می شود،  این ادعا بیشتر از همیشه قوت میگیرد.

در حالی که همه افراد بر روی جمع آوری بیت کوین ما تمرکز کرده اند،Grayscale Ethereum Trust اکنون بیش از ۲٪ از کل ETH را در گردش نگه می دارد.

در زمان نوشتن این مطلب، حجم در گردش دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ یعنی اتر برابر ۱۱۳،۰۷۷،۹۰۳ است. این ارز با حجم معاملاتی بالغ بر ۱۲ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمتی در حدود ۳۸۰ دلار ترید میشود.

منبع: cryptopolitan

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا