ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

۵۰۰ درصد افزایش در میانگین ارزش معامله بیت کوین، از ماه ژوئیه تا به امروز

میانگین ارزش معاملات بیت کوین (BTC) از ژوئیه سال جاری به طرز چشمگیری افزایش یافته است. متوسط ​​ارزش معامله چهار ماه پیش در هر معامله تقریباً ۲۵،۰۰۰ دلار بود، اما در ۲۰ اکتبر بالغ بر ۱۵۱،۰۰۰ دلار در هر انتقال بالاترین نرخ سالانه را نشان می داد که بیش از ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

بیت کوین
میانگین ارزش معامله بیت کوین. منبع: BitInfoCharts

آخرین اسپایک، همانطور که توسط داده های پلتفرم تجزیه و تحلیل رمزنگاری BitInfoCharts نشان داده شده است، در ۴۸ ساعت گذشته میانگین ارزش یک معامله تقریباً ۵۰،۰۰۰ دلار، از ۱۰۵،۰۰۰ دلار، افزایش یافته است. این افزایش ارزش معاملات اندکی پس از آن رخ داد که تسلط معاملات بیت کوین به سطوحی رسید که از سال ۲۰۱۷ مشاهده نشده بود.

ارزش متوسط ​​۱۵۱،۰۰۰ دلار ۱۹۰ برابر بیشتر از معامله اتریوم با ارزش ۷۹۳ دلار است، که نشان دهنده حضور نهادی قابل توجهی در بازارهای بیت کوین است.

با این وجود، در معاملات DeFi در ماه آگوست، تعداد معاملات روزانه اتریوم ۳۰٪ افزایش یافت و در ۱۰ آگوست به بالاترین سطح ۲ ساله، یعنی ۱.۲۹ میلیون رسید. در همین مدت، معاملات بیت کوین به طور مداوم بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار نوسان داشت، که نشان می دهد اکوسیستم اتریوم برای کاربران جدید بسیار جذاب بوده است.

تعداد آدرس های فعال بیت کوین نیز تغییر مهمی نشان نداده و در طی ۴ ماه گذشته بین ۶۵۰ هزار تا ۹۷۰ هزار نوسان بوده است.

بیت کوین

تعداد معاملات روزانه بیت کوین. منبع: BitInfoCharts

ارقام انباشت نشان می دهد که سرمایه گذاران نهادی بیشتر از گذشته فعال هستند زیرا شرکت های بزرگ سرمایه گذاری مانند Grayscale و Microstrategy، انباشت مقدار زیادی بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را در طی چند ماه گذشته افزایش داده اند.

در پایان ماه سپتامبر، Grayscale حداقل ۴۴۹،۹۰۰ BTC یا ۲.۴٪ از میزان عرضه فعلی بیت کوین را کنترل کرد و Microstrategy دارای ۳۸،۲۵۰ BTC بود.

دو هفته بعد، جک دورسی ۴،۷۰۹ BTC (تقریباً ۵۰ میلیون دلار) بیت کوین خریداری کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا