ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تلاش معامله گران برای خروج از موقعیت های اهرمی، هزینه های گس اتریوم را به اوج رساند!

معامله گرانی که برای خروج از موقعیت های اهرمی بسیار تلاش می کردند، دیروز افزایش بی سابقه ای در قیمت گس اتریوم به وجود آوردند. کارمزدهای اتریوم در میان رکود اخیر بازار رمزنگاری افزایش یافت و به بالاترین سطح رسید. این در حالی است که کاربران بیش از ۲۰۰۰ gwei برای انجام معاملات پرداخت کردند.

شرکت تحقیقاتی دارایی های دیجیتال، Delphi Digital، خاطرنشان کرد که هزینه های گس بین ۱۵۰۰ و ۱۷۰۰ gwei  برای تقریبا یک ساعت در نوسان است، زیرا لیکوئیدهای DeFi باعث آشفتگی در قیمت گس می شود.

گس اتریومقیمت گس اتریوم در میان سقوط بازار رمزنگاری: Dune Analytics

در خبرنامه روز ۱۹ می Gwei، آنتونی ساسانو، توسعه دهنده اتریوم پیش بینی کرد که این افزایش نجومی هزینه ها احتمالا توسط معامله گران حاشیه ای حاشیه ای برای خروج از اهرم های خود ایجاد شده است.

قیمت بسیار سریع در حال سقوط بود به طوری که مردم از موقعیت های اهرمی داخلی خود ترسیده بودند و مایل به پرداخت هر چیزی بودند تا معاملات خود را در بلوک بعدی اتریوم قرار دهند (احتمالاً برای بستن موقعیت های خود).

کریس وستون از کارگزاری Pepperstone مستقر در ملبورن نیز بر نقش اهرم ها در ریزش اخیر تأکید کرد و تخمین زد که کال مارجین های آبشاری در طی ۲۴ ساعت باعث لیکوئید شدن پوزیشن هایی به ارزش ۹.۱۳ میلیارد دلار شده است.

Sam Trabucco از Alameda Research همچنین با انتقاد از این روایت که رالی اتریوم  تا حد زیادی به دلیل خرید نقطه ای سازمانی تقویت شده است، به اهرم بالا در بازارهای اتریوم اشاره کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا