ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین ۳۴ هزار دلاری آلتکوین ها را به پایین ترین سطح چند ماهه می کشاند

در تاریخ ۲۱ می، بازار رمزنگاری با دور تازه ای از ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD) مورد حمله قرار گرفت که باعث فروش بیشتر دیگری در بیت کوین (BTC) و اکثریت آلتکوین ها شد.

برای دومین بار در کمتر از ۳ هفته، چین بار دیگر مقصر بود زیرا شایعاتی مبنی بر اینکه نهادهای نظارتی به دنبال سرکوب ماینینگ و معامله بیت کوین هستند. همچنین رسانه ها گزارش دادند که مقامات هنگ کنگ پیشنهاد داده اند که ممنوعیت معامله تریدرهای خرد اجرایی شود.

اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که خریداران بیت کوین (BTC) سطح حمایتی ۴۰،۰۰۰ دلاری را قبل از اعلامیه از چین نگه داشتند اما به سرعت آن را از دست دادند و قبل از آنکه نزول بیشتری داشته باشد، مجبور شدند خود را در حمایت ۳۶،۰۰۰ دلار قرار دهند.

بیتکویننمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

در حالی که چرخشی که روز پنجشنبه در سراسر بازار مشاهده شد به کاهش ترس از ریزش ارزهای دیجیتال کمک کرد اما برخی از تحلیلگران، از جمله بنیانگذار آزمایشگاه های جارویس، بن لیلی، به درستی ارزیابی کردند که هنوز از روند ریزشی خارج نشده ایم.

هنوز جای امیدواری وجود دارد که قیمت BTC بتواند جایگاه خود را حفظ کند و به بالاتر صعود کند زیرا فعالیتی که در کیف پول های نهنگ دیده می شود جریان ۳۹،۹۳۱ دلار را نشان می دهد که نشان دهنده سطح جدید حمایت است.

فعالیت صرافی ها اوج گرفت

صرافی های ارزهای رمزنگاری شده سهم بزرگی در پرایس اکشن روز چهارشنبه داشتند که در گزارش اخیر Delphi Daily توسط اشوات بالاکریشنان برجسته شده است.

به گفته بالاکریشنان، بایننس مسئول این موارد بود:

تسهیل ترید ۱۰۰ درصدی به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار و صرافی های غیرمتمرکز در شبکه اتریوم (ETH) با ثبت بیش از ۱۰ میلیارد دلار حجم.

حجم اتر

حجم روزانه Ethereum DEX. منبع: Delphi Digital

این تنها بالاترین حجم روزانه برای همه صرافی های غیر متمرکز به ثبت رسیده توسط یونی سواپ (UNI) است که معادل ۶ میلیارد دلار است در حالی که معامله گران خرد برای خروج اقدام می کنند.

به گفته میکا اسپرویل، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری در S2F Capital، ارزش تقریبی ۹ میلیارد دلار در جریان اصلاحات این هفته مشابه آنچه در مارس ۲۰۲۰ تجربه شد، لیکوئید شد.

کوین-های-لیکوئید-شدهکلیه کوین های لیکوئید شده در صرافی های متمرکز. منبع: Coinalyze

Spruill همچنین با اشاره به “سطوح تاریخی بیت کوین که در ۱۹ ماه می در مقایسه با جریان خالص ارز طی چند سال گذشته که از صرافی خارج شده است، به این واقعیت اشاره کرد که این بالاترین میزان خالص خروجی دلار در تاریخ بود و بسیار سرسخت!

برای درک بهتر احساسات فعلی معامله گران در بازار، اسپرویل خاطرنشان کرد که کیف پول های خرد به رغم آشفتگی بازار با رشد سریعی از سوی سرمایه گذاران خرد همراه بوده اند.

آلتکوین ها دوباره ریزش کردند 

فشار مداوم بر بیت کوین به بازار آلتکوین سرازیر شد و باعث شد اکثر توکن های موجود در ۱۰۰ دارایی برتر بیشتر به رنگ قرمز در بیایند.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

ارزش کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر ۱.۴ تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین ۴۴.۳٪ است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا