ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

افزایش جریان استیبل کوین ها، معامله گران محتاط را می ترساند!

سرمایه گذاران قدرتمند در طول اصلاح تاریخی هفته گذشته بیت کوین را جمع کردند اما عدم توانایی BTC در بازپس گیری سطح ۴۰،۰۰۰ دلار، برخی از معامله گران را می ترساند.

بی ثباتی شدید اخیر در بازار ارزهای رمزنگاری شده پس از سقوط بیت کوین (BTC) به ۳۰،۰۰۰ دلار و رشد مجدد تا ۳۸،۰۰۰ دلار، باعث شده است تا معامله گران راجع به اینکه آیا پرایس اکشن فعلی یک “جهش گربه مرده” است که باعث کاهش قیمت توکن خواهد شد یا نه، سردرگم شوند.

در حالی که قیمت BTC هنوز بیش از ۴۰ درصد زیر بالاترین سطح خود از ۶۴،۸۶۳ دلار باقی مانده است، خریداران چندین بار تلاش کردند تا قیمت را بالا ببرند و زیر حمایت ۳۶،۰۰۰ دلاری بشکند.

بیتکویننمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

تجزیه و تحلیل دقیق تر داده های زنجیره ای و ورودی های صرافی ها نشان می دهد که فروش بیت کوین منجر به رکود گسترده بازار شده است و تحلیلگر Delphi Digital، نیک پاپاجورج، این واقعیت را برجسته کرد که ورودی BTC به صرافی ها “فقط در یک ساعت در روز چهارشنبه بیش از ۲۰،۰۰۰ BTC بود که بالاترین سطح از مارس ۲۰۲۰ بوده است.

جریان-ورود-بیتکوین-به-صرافی-ها
ورودی BTC به صرافی ها. منبع: Delphi Digital

یکی از مهمترین منابع آشفتگی بازار که توسط پاپاژورج شناسایی شد، عناوین ظاهراً روزمره FUD بود، از جمله بازهم ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده توسط دولت چین و نگرانی هایی مبنی بر اینکه تسلا منابع بیت کوین خود را دامپ می کند. این روایت های ترسناک و پشت سر هم باعث شد تا معامله گران خرد کوین های خود را در صرافی ها نقد کنند تا از یک افت قیمت دیگر فرار کنند.

پاپاژورژ همچنین به نگرانی های ایجاد شده بعد از هک های زنجیره عوشمند بایننس اشاره کرد که قیمت پنکیک سواپ (CAKE) و پنکیک بانی (BUNNY) را فرو ریخت.

چرخش احساسات در این هفته تا حدی با عناوین مثبتی مانند تشکیل شورای استخراج بیت کوین در پی جلسه ای بین ایلان ماسک، مایکل سایلور و استخراج کنندگان بیت کوین آمریکای شمالی تقویت شده است که به ایجاد یک چرخش در BTC و آلتکوین ها کمک کرده است. تغییر سریع این بحث را درمورد اینکه آیا فعالیت فعلی بازار به یک “جهش گربه مرده” شبیه است یا یک روند معکوس، دامن زد.

در حالی که بسیاری از تازه واردهای بازار ارزهای رمزنگاری شده نوسانات اخیر را تهدید کننده می دانند، سرمایه گذاران باتجربه بیشتر شانس خود را برای جمع آوری BTC با ۵۰٪ تخفیف افزایش دادند و تعداد آدرس های جدید بیشتر شده است.

آدرس-بیتکوینتعداد آدرس های بیت کوین. منبع: Glassnode

PlanB، شخصیت معروف توییتر و تحلیلگر بیت کوین، نمودار زیر را منتشر کرده است که نشان می دهد چگونه بیت کوین در اطراف مدل سهام به جریان (S2F) نوسان می کند.

بیت کویننوسانات قیمت BTC در حدود مدل S2F. منبع: PlanB

در مورد علائم صعودی مورد نیاز برای پشتیبانی از بهبود سریع، گزارش روز ۲۴ می Delphi Daily تأکید می کند که عرضه استیبل کوین های با پشتوانه فیات در حال افزایش هستند و در ۵ روز گذشته از ۱۵ میلیارد به تقریبا ۲۱ میلیارد افزایش یافته است.

عرضه-استیبل-کوینعرضه استیبل کوین منبع: Delphi Digital

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا