ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

با کاهش قیمت بیت کوین به ۳۵ هزار دلار، سیگنال های نزولی بیشتر می شوند!

بازار ارزهای رمزنگاری شده در تاریخ ۲۸ می با کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به ۳۵،۱۰۰ دلار با موج جدیدی از فشار فروش روبرو شد و به نظر می رسد معامله گران در خرید ریزش آخر هفته بی علاقه هستند.

با وجود حرکت های نزولی طی دو هفته گذشته در بازار، سرمایه گذاران سازمانی در اکثر موارد قاطعانه تصمیم خود را حفظ کرده اند تا به ارزهای رمزنگاری شده متعهد بمانند، اما عدم اعلام خرید از سوی آنها سبب شده تا معامله گران خرد در این شک و تردید بمانند که آیا قیمت بیت کوین بیشتر منفی می شود یا خیر.

بیت کویننمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

در حالی که برخی از تحلیلگران احتمال سقوط بیت کوین تا ۲۰،۰۰۰ دلار را به عنوان بدترین حالت می دانند، روند کلی قیمت BTC همچنان صعودی است.

آلتکوین ها روز جمعه نیز به شدت پولبک کردند زیرا عدم اطمینان بازار در آستانه آخر هفته و همچنین Memorial Day منجر به حجم کم شد. همچنین در خبر دیگری اعلام شد که دیتابیس پلی گان بر روی گوگل کلود قرار گرفته است.

با وجود پولبک در بازار، چند نشانه خوب دیگر نیز وجود داشت. هلیم (HNT) در توییتی اعلام کرد که این پروژه دارای ۴۵،۰۰۰ نقطه فعال در سراسر جهان است که پوشش بی سیم غیرمتمرکز را برای وسایل اینترنت (IoT) فراهم می کند. بعد از این اعلام، قیمت ۲۸٪ افزایش یافت و به بالاترین سطح جدید خود یعنی ۲۳.۰۱ دلار رسید.

MaidSafeCoin (MAID) نیز پس از راه اندازی آزمایشی نسخه دوم خود، شاهد صعود ۲۰ درصدی برای رسیدن به بالاترین قیمت در روز یعنی ۰.۵۲ دلار بود و زی کش (ZEC) 5 درصد افزایش یافت و اکنون با ۱۵۹ دلار معامله می شود.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

ارزش کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر ۱.۵۶۷ تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین ۴۲.۸٪ است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا