ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تحلیلگر Decentrader: پس گرفتن ۳۷،۵۰۰ دلار برای بیت کوین بسیار مهم است!

به گفته تحلیلگران Decentrader، بیت کوین باید به سرعت سطح ۳۷،۵۰۰ دلار را پس بگیرد و ETH برای جلوگیری از پرایس اکشن پایان دهنده بازار صعودی، نیاز به نگه داشتن ۲،۳۰۰ دلار دارد.

قیمت معاملات بیت کوین (BTC) همچنان ریزش دارد و معامله گران ایالات متحده در تعطیلات روز یادبود ۳۱ می به سر می برند و بازارهای آتی و آپشن هایی نظیر CME نیز تا آخر هفته بسته هستند.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از تلاش مختصر خریداران بیت کوین (BTC) برای افزایش قیمت بیش از ۳۷،۰۰۰ دلار در ساعات اولیه صبح ۲۹ می، قیمت به زیر ۳۴،۰۰۰ دلار رسیده است زیرا حمایت مورد نیاز برای یک حرکت رو به بالا وجود نداشت.

بیت-کویننمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

پرایس اکشن اتر (ETH) تقریبا مشابه BTC بود و با تلاش برای شکستن بیش از ۲۵۰۰ دلار با مقاومت سختی مواجه شد که قیمت این آلتکوین را به ۲۳۰۰ دلار کاهش داد.

طبق تجزیه و تحلیل filbfilb، بنیانگذار Decentrader، پرایس اکشن BTC منبع اصلی سردرگمی بازار است زیرا همچنان فاصله زیادی با میانگین متحرک ۲۰ هفته ای (WMA) دارد که معمولا مرز بین بازار صعودی یا نزولی بیت کوین است و به همین ترتیب یک سناریوی نزولی برای بیت کوین باقی می ماند.

بیت-کویننمودار ۴ ساعته بیت کوین. منبع: Decentrader

این تحلیلگر در ادامه اظهار داشت که اگر بیت کوین بتواند حمایتی زیر ۳۰،۰۰۰ دلار پیدا کند، WMA 20 می تواند به یک منطقه مقاومت مهم تبدیل شود.

طبق اظهارات filbfilb، در این مرحله بسیار مهم است که BTC برای جلوگیری از آزمایش مجدد حمایت هفتگی، ۳۷،۵۰۰ دلار را پس بگیرد.

اتر پس از آنکه به سطح ۶۱.۸٪ بازگشت، عملکرد کمی بهتر از آن را تجربه کرد زیرا قیمت قادر به بازگشت به بالای ۲۰ WMA بود، اما در نهایت با محو شدن روند بهبود، در مومنتوم ۳۰۰۰ دلار رد شد.

اترنمودار ۴ ساعته ETH / USD. منبع: Decentrader

Filbfilb سطح ۲،۳۰۰ دلار را به عنوان یک منطقه مهم برای حمایت از اتر معرفی کرد که اگر خریداران بخواهند برای تلاش برای شکستن بالاتر از سطح ۳۰۰۰ دلار و آزمایش مجدد ۳۳۰۰ دلار تلاش کنند، باید این مکان را نگه داشت که این سناریو بسیار به قدرت بیت کوین بستگی دارد.

به طور کلی، این تحلیلگر انتظار دارد که اتر در هر حرکت صعودی بهتر از BTC عمل کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا