فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا، ۳۱ می ۲۰۲۱

همراهان عزیز فیماچارت تحلیل اونس جهانی طلا که در ادامه می آید برگرفته از سایت رویترز می باشد. امیدواریم با استفاده از این تحلیل و دیگر اخبار و مطالب آموزشی سایت ما معاملات پر سودی داشته باشید.

به گزارش رویترز قیمت اونس طلا در حالی که بزرگترین جهش ماهانه خود را از ژوئیه سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است، روز دوشنبه تثبیت شد. در همین حال دلار آمریکا به دومین ماه نزول خود رسیده و فشارهای تورمی نیز جذابیت شمش را افزایش داده است.

هر اونس طلای اسپات با ۰.۱ درصد افزایش به ۱،۹۰۴.۳۴ دلار در هر اونس رسید، در حالی که معاملات آتی طلای ایالات متحده با ۰.۲٪ افزایش به ۱،۹۰۹.۰۰ دلار رسید. قیمت های لحظه ای در ماه جاری تاکنون نزدیک به ۷.۷٪ افزایش یافته است.

امروز بیشتر بازارها برای تعطیلات رسمی در ایالات متحده و انگلیس تعطیل است.

استفان اینس، مدیر شریک در SPI Asset Management گفت دلار ضعیف تر می ماند. این کاملا پشتیبان طلاست. اکنون خریداران طلا به سوی ۲۰۰۰ دلار معطوف شده اند. اکثر آنها عقیده دارند که از این قیمت بسیار بالاتر خواهد رفت.

داده های روز جمعه نشان داد که قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه آوریل افزایش یافته است. تورم اساسی از هدف ۲٪ فدرال رزرو عبور کرده است.

طلا غالبا به عنوان یک سد حمایتی در برابر تورم تلقی می شود، اگرچه جروم پاول رئیس فدرال رزرو بارها اظهار داشته است که تورم بالا موقتی خواهد بود.

کارستن فریتش، تحلیلگر کامرس بانک، در یادداشتی گفت تا زمانی که بانک فدرال رزرو از تغییر سیاست پولی خود در پاسخ به افزایش تورم امتناع ورزد، نرخ بهره واقعی همچنان به سمت منفی کشیده می شود که خبر خوبی برای طلا است.

تمرکز سرمایه گذاران در این هفته بر داده های حقوق و دستمزد بخش غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه خواهد بود.

تحلیل اونس طلا در تایم یک ساعته

روز دوشنبه، XAU/USD در حال آزمایش مقاومت ۱۹۱۰دلار اس . این سطح در اواسط هفته گذشته کاهش یافته است. اگر قیمت کاهش یابد، به احتمال زیاد در ترکیبی از میانگین متحرک ساده ۵۵ و ۱۰۰ ساعته در ۱۹۰۰ دلار پشتیبانی خواهد شد. ضمن اینکه سطح روانی ۱۹۰۰ دلار می تواند به تنهایی از قیمت حمایت کند. در این بین، یک افزایش احتمالی نیاز به عبور از مقاومت سطح ۱۹۱۰ قبل از ادامه روند صعودی دارد.

طلا
تحلیل تکنیکال طلا ۳۱ می، نمودار یک ساعته XAU/USD

در بازار سایر فلزات، هر اونس پالادیوم ۰.۳٪ افزایش یافت و به ۲،۸۳۴.۴۰ دلار رسید. پلاتین با ۰.۶٪ صعود به ۱،۱۸۴.۰۰ دلار رسید. نقره با ۰.۳٪ افزایش به ۲۷.۹۶ دلار رسید.

برای خواندن دیگر تحلیل ها و مطالب آموزشی مرتبط با بازار فارکس اینجا را کلیلک کنید.

منبع: رویترز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا