ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال DOT ،UNI ،ICP و BCH، سه شنبه ۱ ژوئن ۲۱۲۰

پولکادات (DOT) در تلاش است تا حمایت خود را با ۱۷.۵۰ دلار برگرداند. این یک نشانه مثبت است زیرا نشان می دهد که خریداران منتظر نیستند تا ریزش به سطح ۱۵ دلار اتفاق بیفتد تا برای خرید اقدام کنند. این آلتکوین می تواند تا سطح ۲۶.۵۰ دلار افزایش یابد، که احتمالا به عنوان یک مقاومت سخت عمل می کند.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نزولی و RSI زیر ۴۰ نشان می دهد که فروشنده ها برتری دارند. اگر قیمت DOT از ۲۶.۵۰ دلار کاهش یابد، DOT / USDT می تواند برای چند روز دیگر در همین محدوده بماند.

در صورتی که خریداران قیمت را به بالای ۲۶.۵۰ دلار برسانند، حرکت صعودی بعدی ممکن است شروع شود که می تواند منجر به افزایش ۳۱.۲۸ دلار و سپس SMA 50 روزه (۳۳ دلار) شود. اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر ۱۵ دلار برسانند، مرحله بعدی روند نزولی ممکن است شروع شود.

UNI / USDT

یونی سواپ (UNI) در روند نزولی قرار دارد اما خریداران در تلاشند تا پایین ترین سطح خود را با ۲۱.۵۰ دلار تشکیل دهند. قیمت در ۳۰ می از این حمایت برگشت و خریداران اکنون سعی می کنند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۲۷ دلار) و مقاومت بالایی در ۳۰ دلار برسانند.

یونی-سواپنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

در صورت موفقیت، نشان می دهد روند نزولی در کوتاه مدت به پایان رسیده است. سپس جفت UNI / USDT ممکن است به SMA 50 روزه (۳۳.۹۴ دلار) برسد. این سطح ممکن است به عنوان مقاومت سختی عمل کند اما اگر خریداران بتوانند مانع را برطرف کنند، جفت ارز می تواند تا ۳۸.۱۵ دلار افزایش یابد.

کاهش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که فروشنده ها برتری دارند اما RSI بالای ۴۴ نشان می دهد که خریداران در حال بازگشت هستند.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد و به زیر ۲۱.۵۰ دلار برسد، این دیدگاه مثبت باطل می شود. چنین حرکتی می تواند منجر به کاهش به پایین ترین سطح ۲۳ می با ۱۳.۰۴ دلار شود.

ICP / USDT

ICP در تاریخ ۲۸ می از مرز ۱۲۰ تا ۱۶۸ دلار شکست اما فروشنده ها نتوانسته اند قیمت را به زیر حمایت۱۰۳.۷۱ دلار برسانند. قیمت طی ۳ روز گذشته بین ۱۰۳.۷۱ تا ۱۲۰ دلار در نوسان بوده است.

ICPنمودار روزانه ICP / USDT. منبع: TradingView

این معاملات محدود نشان دهنده عدم تصمیم گیری بین خریداران و فروشنده ها است. اگر عدم قطعیت به سمت روند نزولی برود، جفت ICP / USDT می تواند کمترین قیمت ۱۹ می را با قیمت ۸۶.۰۱ دلار به چالش بکشد. شکست در زیر این حمایت می تواند قیمت را به ۶۰ دلار کاهش دهد.

از طرف دیگر، اگر خریداران قیمت را بالاتر از ۱۲۰ دلار حفظ کنند، کمبود فروشنده در سطوح پایین را نشان می دهد. این جفت ارز می تواند به تدریج تا ۱۶۸ دلار افزایش یابد. شکست و نزدیک شدن به بالاتر از ۱۶۸ دلار می تواند یک رالی را آغاز کند که ممکن است به سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی اصلاحی در ۲۴۳.۰۸ دلار برسد.

BCH / USDT

بیت کوین کش (BCH) در تلاش است تا بالاتر از ۶۸۵.۳۶ دلار افزایش یابد. اگر خریداران قیمت را بالاتر از این مقاومت بالایی حفظ کنند، این آلتکوین می تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۸۲۱ دلار) افزایش یابد که احتمالا به عنوان یک مقاومت سخت عمل خواهد کرد.

بیت-کوین-کشنمودار روزانه BCH / USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این نشان می دهد که احساسات منفی باقی مانده و معامله گران در هر افزایش جزئی اقدام به فروش می کنند. اگر فروشنده ها قیمت را زیر ۶۰۰ دلار فرو ببرند، جفت ارز BCH / USDT می تواند تا ۴۶۸.۱۳ دلار سقوط کند.

برعکس، اگر خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، این نشان می دهد که تقاضا بیش از عرضه است. این می تواند یک افزایش تا سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی در ۹۱۹.۶۰ دلار و سپس به سطح ۵۰٪ اصلاح در ۱.۰۵۹.۰۷ دلار شروع کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا