ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ETP پولکادات وارد بازار سهام سوئد می شود

اکنون بازار مالی جریان جدیدی را برای خرید و فروش دارایی رمزنگاری پولکادات در اختیار دارد. دنیای بازارهای مالی گام های قابل توجهی را برای ترکیب دارایی های رمزنگاری شده مختلف برداشته است. یک محصول قابل معامله جدید (ETP) برای پولکادات (DOT) اخیرا در بورس سوئد ارائه شده است.

بر اساس بیانیه عمومی ارائه شده به کوین تلگراف، Nordic Growth Market در حال حاضر میزبان خرید و فروش ETP پولکادات است که به طور رسمی با عنوان “VALOR POLKADOT (DOT) SEK” نامگذاری شده است. ETP محصولی از Valor است، شرکتی که ETP های مبتنی بر دارایی دیجیتال تولید می کند. این محصول روز دوشنبه در بورس به صورت لایو عرضه شد. شرکتی به نام DeFi Technologies شرکت مادر Valour است.

دیانا بیگز، مدیرعامل Valour، به نقل از بیانیه عمومی گفت:

این زمان ویژه ای برای پروتکل پولکادات است که با راه اندازی آینده عملکرد پاراچین ها ارائه می شود، مقیاس پذیری را افزایش می دهد و ساختار اصلی آن را نهایی می کند. راه اندازی Valor DOT SEK ما پاسخی مستقیم به افزایش تقاضای سرمایه گذاران خرد و موسسات برای دسترسی به پروتکل های نوآورانه بلاکچین از طریق ETP ها است.

با استفاده از اقدامات بورس، شرکت کنندگان می توانند DOT ETP را که توسط دارایی رمزنگاری DOT پشتیبانی می شود، خریداری کنند و یا بفروشند. در این بیانیه در مورد ETP های Valour به طور کلی آمده است:

برای هر کالای Valor که در بورس اوراق بهادار خرید و فروش می شود، Valor مقدار معادل دارایی های دیجیتال را خریداری یا می فروشد، به این معنی که محصولات همیشه پشتیبانی کامل دارند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا