فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

آشنایی با اندیکاتور شیب رگرسیون خطی (Linear Regression Slope)

اندیکاتور Linear Regression Slope یا شیب رگرسیون خطی یک اسیلاتور است که داده‌ های چارت را با میانگین متحرکی از دوره‌ی انتخاب شده روان‌تر می‌کند و خطوط رگرسیون را در پایان هر میله با استفاده از دوره‌ی رگرسیون مشخص شده، رسم می‌کند. این اندیکاتور جهت و قدرت اندیکاتور را اندازه‌گیری می‌کند. اندیکاتور Linear Regression Slope شامل خط اندیکاتور که پیرامون خط پایه با مقدار صفر نوسان می‌کند، می‌شود.

این اندیکاتور در واقع یک ابزار آماری است و این به معنای آن است که از عملکرد گذشته استفاده می‌کند تا نوسانات قیمتی آینده را پیش‌بینی کند.

Linear Regression Slope

زمانی که نماد معاملاتی در یک روند نزولی است،‌ اسیلاتور با شیب پیدا کردن به سمت زیر خط پایه، سیگنال می‌دهد. قدرتمندی روند را نیز می‌تواند در حرکات سریع اندیکاتور تشخیص داد. معامله‌‌گران می‌توانند از اندیکاتور شیب رگرسیون خطی برای مشخص کردن جهت روند و همین طور قدرت آن استفاده کنند.

از این اندیکاتور می‌توان برای انواع بازه‌های زمانی کوتاه مدت نیز  استفاده نمود. از آنجایی که شیب رگرسیون خطی یک اندیکاتور تاخیردار است، بهتر است آن را با یک اندیکاتور پیشرو مانند میانگین متحرک ترکیب کنید تا تحلیلی دقیق‌تر از چارت به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا