ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، سه شنبه ۲۵ خرداد

بیت کوین (BTC) به دنبال یک سری اخبار مثبت طی هفته گذشته، بالاتر از مقاومت روانی رفته و به ۴۰ هزار دلار رسیده است. اولین خبر صعودی که قیمت بیت کوین را تحت تأثیر قرار داد، توئیت مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک بود که گفت:

اگر بیش از ۵۰٪ انرژی پاک توسط استخراج کنندگان بیت کوین با “روند مثبت” استفاده شود، این خودروساز پرداخت بیتکوین را می پذیرد.

اخبار صعودی اخیر اثبات این مدعا است که افت فعلی در فاندامنتال BTC تغییری ایجاد نکرده است. بنابراین، با ثبات قیمت، بیت کوین ممکن است دوباره سرمایه گذاری سازمانی را جلب کند.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

در همین حال، MicroStrategy پیشنهاد ۵۰۰ میلیون دلاری خود را که شرکت قصد دارد برای خرید بیت کوین استفاده کند، به پایان رسانده است. پس از کسر هزینه های مختلف، شرکت ۴۸۸ میلیون دلار باقی می ماند که برای خرید بیت کوین صرف خواهد شد.

بیت کوین در ۱۳ ژوئن افزایش یافت و بالاتر از خط مقاومت در برابر الگوی مثلث نزولی در حال رشد بود. خریداران امروز خرید خود را ادامه داده و قیمت را به بالای ۴۰،۰۰۰ دلار رسانده اند.

بیت-کویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۳۶،۷۷۹ دلار) مسطح شده و شاخص مقاومت نسبی (RSI) به محدوده مثبت افزایش یافته است که نشان می دهد فشار فروش کاهش یافته است.

جفت ارز BTC / USDT اکنون می تواند به سمت SMA 50 روزه (۴۴،۵۷۱ دلار) حرکت کند که ممکن است به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند. اگر قیمت از این مقاومت کاهش یابد، اما در SMA 20 روزه حمایت شود، نشان می دهد که تمایل به سمت صعود است.

شکست SMA 50 روزه نشانگر تغییر روند احتمالی است و سپس این جفت ارز می تواند تا ۵۱،۴۸۳ دلار رشد کند. اگر جفت ارز کاهش یابد و به زیر حمایت ۳۴،۶۰۰.۳۶ دلاری سقوط کند، این نمای صعودی نفی خواهد شد. چنین اقدامی نشان خواهد داد که معامله گران در حال تجمع در رالی های جزئی هستند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا