فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل روزانه طلا، چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

معاملات آتی طلا تا ساعت ۱۱:۳۵ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرق با ۰.۱۰٪ افزایش همراه بوده و به ۱۸۵۸.۳۰ دلار رسیده است.

فدرال رزرو سرانجام امروز پس از پایان یک جلسه دو روزه، تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد. علی رغم اصرار مقامات فدرال رزرو مبنی بر سیاست پولی مبتنی بر کاهش نرخ بهره، نگرانی در مورد افزایش تورم وجود دارد که باعث عقبگرد طلا از بالاترین سطح قیمت آن در پنج ماه گذشته شده است.

مقامات بانک فدرال می توانند افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۳ را پیش بینی کنند اما انتظار نمی رود که تا ماه آگوست یا سپتامبر ۲۰۲۱ نشانه ای از کاهش خرید اوراق قرضه توسط این بانک دیده شود.

بانک فدرال یکی از چندین بانک مرکزی است که در خصوص سیاست های پولی تصمیم گیری می کند. بانک ملی و Norges Bank سوئیس نیز در روز پنجشنبه و بعد از آنها، بانک ژاپن در روز جمعه تصمیم خود را اعلام خواهند کرد.

از نظر تحلیل تکنیکال، تشکیل الگو M شکل در نمودار روزانه طلا بسیار مهم است. خریداران می توانند اصلاح قیمت را حداقل تا سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی در ۱۸۶۷ دلار هدف قرار دهند اگرچه این ساختار با سطح اصلاحی ۶۱.۸٪ فیبوناچی در ۱۸۸۰ دلار و هم راستا با میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه انطباق بیشتری دارد. تشکیل یک کف قیمت بالاتر در نمودار ۴ ساعته نیز می تواند برای خریداران مهم و دلگرم کننده باشد.

منبع: investing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا