ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، پنج شنبه ۲۷ خرداد

قیمت بیت کوین (BTC) در ۱۵ ژوئن از ۴۱،۰۰۰ دلار کاهش یافت. این نشان می دهد که معامله گران خرید خود را در سطوح بالاتر متوقف می کنند. به نظر می رسد تا زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده آخرین پیش بینی های اقتصادی و جدول زمانی افزایش نرخ پیشنهادی امروز را اعلام نکند، معامله گران در شرط بندی های بزرگ مردد هستند.

با این حال، جورین تیمر، مدیر کل سرمایه گذاری جهانی در Fidelity Investments معتقد است که بیت کوین به پایین آمده است.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

بیت کوین طی سه روز گذشته بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸،۲۷۴ دلار) بوده است اما خریداران نتوانسته اند قیمت را از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۲،۶۷۸ دلار) بالا ببرند. این نشانگر کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

بیت-کویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی متوسط ​​۲۰ روزه و شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نزدیکی نقطه میانی تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد. اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، جفت ارز BTC / USDT ممکن است در صورت بروز خرید به ۳۱،۰۰۰ دلار کاهش یابد.

بازپس گیری شدید ۳۱،۰۰۰ دلار نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است تثبیت خود را برای چند روز دیگر تمدید کند.

اگر قیمت بیت کوین از سطح فعلی عقب نشینی کند و خریداران قیمت آن را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار دهند، این نمای خنثی بی اعتبار خواهد شد. چنین حرکتی اولین نشانه پایان اصلاح خواهد بود. اگر خریداران قیمت را بیش از ۲۰۰ روزه SMA به مدت سه روز حفظ کنند، این جفت ارز می تواند تا ۵۱،۴۸۳ دلار افزایش یابد.

شکست زیر ۳۱،۰۰۰ دلار نشان می دهد که فروشنده ها بر خریداران غلبه کرده اند و روند نزولی ممکن است از سر گرفته شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا