فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

آشنایی با اندیکاتور Pivot Point

اندیکاتور Pivot Point براساس یک الگوریتم ویژه ریاضی است که می تواند برگشت های آینده هر بازاری را با احتمال زیاد پیش بینی کند.در واقع ، “چرخش” به معنای رسیدن به سطح حمایت یا مقاومت و سپس معکوس کردن است. پیوت پوینت یک اندیکاتور برای استفاده در تحلیل های تکنیکال می باشد که برای تعیین روند کلی بازار در بازه های زمانی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر اندیکاتور

نوشته های مشابه

اندیکاتور پیوت پوینت pivot point بعد از بسته شدن کندل روزانه نقاط حمایت و مقاومت احتمالی فردا را برای شما به نمایش می گذارد. به این ترتیب شما برای روز جدید معاملات خود می توانید قیمت هایی که احتمال بیشتر چرخش بازار در آنها وجود دارد را برای معامله کردن انتخاب کنید. معامله گران در بازارهای مالی دنیا با استفاده از نقطه مرکزی پیوت و سطوح حمایت ها و مقاومت ها محاسبه شده، اقدام به تعیین حد ضرر و حد سود در معاملات خود می کنند. پیوت پوینت های قیمتی منطقه مناسبی برای معاملات روزانه می باشد.

آسان ترین روش برای استفاده از سطوح pivot point در معاملات استفاده از آنها مانند سطح حمایت و مقاومت است. هرچه یک سهام یا جفت ارز یک سطح پیوت پیونت را لمس کند و سپس برگردد آن سطح قوی تر خواهد بود. اگر قیمت به سطح مقاومت بالایی نزدیک شود، می توانید پوزیشن فروش را انتخاب کرد و حد ضرر خود را در بالای این مقاوت قرار داد. اگر قیمت نزدیک به سطح حمایت شد می توانید پوزیشن خرید را انتخاب کرد و حد ضرر خود را در پایین این منطقه حمایت قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا