ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سقوط شدید آلتکوین ها بعد از ریزش کلی بازار

روز گذشته روز فاجعه باری برای آلتکوین ها بود. چندین آلتکوین از جمله اتریوم، تتا، پولکادات، بیت کوین کش، چین لینک، سولانا، ریپل، شیبا و دوج کوین رمزارزهایی هستند که دیروز و در میان ریزش ۸۰ میلیارد دلاری بازار کریپتوکارنسی کاهش چشمگیری داشتند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از ۱.۶ تریلیون دلار به ۱.۵۲ تریلیون دلار کاهش یافت.

ریپل (XRP) با کاهش ۱۱ درصدی در ۲۴ ساعت مواجه شد. اتریوم در حال حاضر خطر سقوط به زیر ۲،۰۰۰ دلار دارد و در حدود قیمت ۲۱۰۷ دلار معامله می شود و ۸.۰۷٪ طی ۲۴ ساعت افت کرده است.

اخبار روز جمعه مبنی بر اینکه شرکت مدیریت دارایی دیجیتال گری اسکیل ممکن است سولانا را به موجودی خود اضافه کند، کاری نکرد که بتواند عقبگرد SOL را از چهاردهمین به پانزدهمین ارز دیجیتال با ارزش بازار متوقف کند و با افت ۱۲.۳۱٪ به ۳۱.۷۶ دلار رسید.

ارز دیجیتال DOT، دهمین ارز دیجیتال بازار، سرانجام این هفته در لیست کوین بیس پرو قرار گرفت که منجر به افزایش ۱۶ درصدی ارزش توکن در روز چهارشنبه شد، اما روز گذشته با ۹٪ کاهش به ۱۹.۱۶ دلار رسیده است.

شیبا اینو پس از آنکه ماه گذشته به مقام بیستمین ارز رمزنگاری شده با ارزش بازار رسید ، “قاتل دوج کوین” شناخته شد روز گذشته با یک افت شدید ۱۰ درصدی روبرو شد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۲۹ دلار رسید.

منبع: decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا