ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل بیت کوین، سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰

بیت کوین و آلتکوین ها در حال رسیدن به سطح حمایتی مهم هستند، اما معامله گران به جای خرید در هنگام افت قیمت، منتظر سیگنال های صعودی هستند.

در یک فضای نزولی، معامله گران به هر خبر منفی می پردازند و آن را بهانه ای برای فروش قرار می دهند. در حالی که اخبار حاکی از این بود که سومین بانک بزرگ چین، بانک کشاورزی چین، اجازه استفاده از خدمات خود برای معاملات رمزنگاری را نمی دهد، بیت کوین (BTC) در عرض چند دقیقه بیش از ۱۰۰۰ دلار کاهش یافت.

اگرچه بعداً بانک بیانیه ضد رمزنگاری خود را حذف کرد، اما خسارت قبلی وارد شده بود. به همین ترتیب، معامله گران به اخبار مبنی بر برخورد شدید چینی ها با ماینرهای بیت کوین پی برده اند و این منجر به کاهش نرخ هش به پایین ترین سطح ۸ ماهه شده است.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

اگرچه این ممکن است در کوتاه مدت منفی باشد، اما بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این یک پیشرفت مثبت برای بلند مدت است. الکس گلدشتاین، مدیر ارشد استراتژی بنیاد حقوق بشر، گفت:

دوره استخراج بیت کوین تحت سلطه چین ممکن است در حال پایان باشد.

بیت کوین صلیب مرگ وحشتناک را در ۱۹ ژوئن به پایان رساند و به نظر می رسد که این اقدام فروش بیشتر فروشنده ها را به خود جلب کرده است. فروشندگان امروز قیمت خود را تا سطح حمایت ۳۱،۰۰۰ دلار پایین آورده اند.

بیتکویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

خریداران با موفقیت از حمایت ۳۱،۰۰۰ دلاری در ۲۳ ماه می و دوباره در ۸ ژوئن دفاع کردند. بنابراین، این سطح ممکن است دوباره خرید توسط خریداران پرقدرت را جلب کند. شاخص مقاومت نسبی (RSI) در تلاش است تا یک واگرایی صعودی را ایجاد کند که یکی دیگر از علائم مثبت است.

اگر قیمت از ۳۱،۰۰۰ دلار بازگردد، جفت ارز BTC / USDT تلاش می کند تا ۴۲،۴۵۱.۶۷ دلار افزایش یابد. این می تواند جفت را برای چند روز دیگر بین این دو سطح در نوسان نگه دارد.

در روند صعودی، احتمالاً رالی در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۱،۹۰۴ دلار) با مقاومت روبرو خواهد شد. اگر جفت ارز از این مقاومت پایین بیاید، فروشنده ها دوباره سعی می کنند قیمت خود را به زیر ۳۱،۰۰۰ دلار برسانند.

در صورت موفقیت، جفت ارز می تواند تا ۲۸،۰۰۰ دلار کاهش یابد و اگر این حمایت نیز شکسته شود، توقف بعدی می تواند ۲۰،۰۰۰ دلار باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا