ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیتکوین و اتریوم، شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰

بازگشت بیتکوین از منطقه حمایتی ۳۱،۰۰۰ تا ۲۸،۰۰۰ دلار از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵،۷۸۸ دلار) امروز کاهش یافته است. میانگین متحرک نزولی و شاخص مقاومت نسبی (RSI) در محدوده منفی نشان دهنده برتری فروشنده ها است.

بیتکویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

اکنون فروشندگان یک بار دیگر تلاش می کنند تا قیمت را در زیر منطقه حمایت فرو ببرند. در صورت موفقیت، جفت ارز BTC / USDT می تواند مرحله بعدی حرکت نزولی را شروع کرده و به ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط کند.

با این وجود خریداران به راحتی تسلیم نخواهند شد. آنها احتمالاً با قدرت از منطقه حمایتی دفاع می کنند. اگر یک بار دیگر قیمت از این منطقه خارج شود، خریداران سعی می کنند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند.

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز BTC / USDT می تواند تثبیت خود را بین ۲۸،۰۰۰ تا ۴۲،۴۵۱.۶۷ دلار برای چند روز آینده ادامه دهد. شکست و نزدیک شدن به بالاتر از این محدوده اولین علامت پایان روند نزولی خواهد بود.

ETH / USDT

اتر (ETH) در ۲۳ ژوئن از حمایت ۱،۷۲۸.۷۴ دلاری خود به ۲.۰۴۵ دلار رسید و این نشان دهنده کمبود خریدار در سطوح بالاتر است. هر دو میانگین متحرک کاهش یافته و RSI در نزدیکی منطقه اشباع فروش است که نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت نزولی است.

اترنمودار روزانه ETH / USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر حمایت ۱۷۲۸.۷۴ دلار برسد، جفت ارز ETH / USDT می تواند مرحله بعدی روند نزولی را آغاز کند. این جفت ارز می تواند تا ۱،۵۳۶.۹۲ دلار و سپس ۱،۲۹۳.۱۸ دلار کاهش یابد. هرچه ریزش عمیق تر باشد، برای شروع مرحله بعدی روند صعودی توسط خریداران بیشتر طول می کشد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت دوباره از ۱،۷۲۸.۷۴ دلار بازگردد، این نشان می دهد که خریداران با قدرت از این سطح دفاع می کنند. شکست و نزدیک شدن به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲،۲۴۸ دلار) اولین نشانه ای است که ممکن است کف سازی آغاز شده باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا