ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

صرافی بایننس اعلام کرد که فعالیت خود در انتاریوی کانادا را متوقف می کند

در راستای تلاش همیشگی ما برای انطباق با مقررات، شرایط استفاده از بایننس را به گونه ای به روزرسانی کردیم که به موجب آن انتاریو (کانادا) به یک حوزه قضایی محدود تبدیل می شود. این قانون از ساعت  ۳:۵۹:۵۹ صبح (UTC) روز ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱  اجرایی می شود. به کاربران مستقر در انتاریو توصیه می کنیم برای بستن پوزیشن های فعال خود تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، اقدامات لازم و فوری اتخاذ کنند. 

در هفته های اخیر انتاریو به عنوان یکی از سختگیرترین مراکز قانون گذار در حوزه ارزهای رمزنگاری شده ظاهر شده است. روز ۱۹ آوریل، این نهاد تنظیمی الزامات قانونی جدید جهت ثبت صرافی های ارزهای رمزپایه ارائه کرد. هفته گذشته کمیسیون اوراق بهادار انتاریو اعلام کرد که جلسات دادرسی صرافی بای بیت (Bybit) را برگزار می کند. علاوه بر این، در اوایل ماه جاری نیز اقداماتی علیه دو شرکت مرتبط با Kucoin صورت گرفته است.

قانون گذاران انتاریو تنها کسانی نیستند که فعالیت های بایننس را در حوزه قضایی خود از نزدیک بررسی می کنند. روز جمعه، آژانس خدمات مالی (FSA) ژاپن هشدار داد که بایننس احتمالا بدون مجوز در این کشور فعالیت دارد.

شاید برخی از کاربران ژاپنی و کانادایی  بایننس به خاطر اتمام ارائه خدمات این صرافی در کشور خود نگران باشند ولی شاید اگر بدانند بعد از درخواست انتقال کاربران آمریکایی به Binance US، تا مدت ها فعالیت در وبسایت اصلی بایننس امکان پذیر بود، تاحدودی از نگرانی آنها کاسته شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا